Jump to content

Loop the Loop

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik probeer bij de flying school voor alles goud te halen maar nu zit ik vast bij Loop the loop.

Na de eerste corona maak ik gelijk een looping en dan ga ik naar de 2e corona maar dan ben ik al bij de 22/23 seconden.

Hebben jullie nog wat tips? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Geef in het begin direct gas en duw direct in het begin de neus van het vliegtuig een heel klein tikje omlaag. Maak de looping pas nadat je de tekst in beeld ziet staan dat je de looping kan/moet maken. Begin dus niet te vroeg (gelijk na de eerste corona) met die looping. Succes ^_^

PS: Sneller dan 21 seconde (nodig voor goud) is nagenoeg niet mogelijk, je zal dus een 'perfecte' oefening moeten doen voor goud.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

volgens mij had ik al goud na een keer?? k zal het nog even nakijken, zal wel zilver zijn. Kan me niet voorstellen dat ik het goud haal, aangezien ik alle kanten op ga tijdens die looping :puh:

EDIT: bij je handtekening: sa 0%.. bij de vliegschool kom ja al richting de 30-50 dacht ik :puh:

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geef in het begin direct gas en duw direct in het begin de neus van het vliegtuig een heel klein tikje omlaag. Maak de looping pas nadat je de tekst in beeld ziet staan dat je de looping kan/moet maken. Begin dus niet te vroeg (gelijk na de eerste corona) met die looping. Succes ^_^

PS: Sneller dan 21 seconde (nodig voor goud) is nagenoeg niet mogelijk, je zal dus een 'perfecte' oefening moeten doen voor goud.

Oke bedankt :)

volgens mij had ik al goud na een keer?? k zal het nog even nakijken, zal wel zilver zijn. Kan me niet voorstellen dat ik het goud haal, aangezien ik alle kanten op ga tijdens die looping :puh:

EDIT: bij je handtekening: sa 0%.. bij de vliegschool kom ja al richting de 30-50 dacht ik :puh:

Dat is de pc versie die ik binnenkort krijg van sa

Op de ps2 versie heb ik 71% ongeveer.

Bewerkt: door zaahed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...