Jump to content

effe belangrijk


prolite1

Recommended Posts

als je de grapphics niet meetelt(mooi beeldt niet meetele dus) welk spel vind je dan mooier gta iv of san andreas.

ik persoonlijk san andreas.

effe de voordelen daarvan:meer sidemissions zoals politieman(kan ook bij iv maar is toch anders)brandweerman taxi chauffuer races enzovoort.

er is meer dan alleen stad dus woestijn bossen,platteland en noem maar op

de nadelen:je moet wachte om ergens naar binne te gaan,het beeld is minder,en iets minder details.

voordelen van gta iv:veel details zoals kranten die langs komen vliegen en als het regent is de weg glad,je hoeft niet te wachten als je ergens naar binne gaat,autos stelen is veel echter. nadelen:alleen maar stad en je er zijn niet zo heel veel huizen waar je naarbinne kan(bij gta san andreas nog minder).

en het is veel kleiner en er zijn minder missies.plus heel veel missies zijn een beetje hetzelvde.

er zal vast wel meer goed en fout zijn aan san andreas en iv maar dit is wat mij opvalt.

dus na een half uur lezen kun je nu gaan stemmen,ik heb kramp in mn hand. :duh:^_^

en als dit topic eerder is aangemaakt srry dan :duh: maar dit doe ik effe voor mezelf. :cya:

Bewerkt: door prolite1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • prolite1

    9

  • Koen729

    5

  • FerryN

    2

  • Wienish

    2

srry ik ben 13 en heb andere dinge te doen dus heb ik dit effe snel getypt en had geen zin om na te denken over de spelling.(ik heb een leven ^_^ )

>>> Door SummerBase: Dat laatste hoef je er niet bij te vermelden hoor... Ook als je wel op je spelling let heb je een leven. Je bent er dan gewoon secuurder in.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

srry ik ben 13 en heb andere dinge te doen dus heb ik dit effe snel getypt en had geen zin om na te denken over de spelling.(ik heb een leven ^_^ )

Ik zei al, laat je moeder het dan uittypen.

nou dan heb ik een goed idee.als jij het nou eens doet voor mij zou ik geweldig vinden helemaal zonder fouten enzo dan snappen mensen het wel. ^_^ .alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

als je de grapphics niet meetelt(mooi beeldt niet meetele dus) welk spel vind je dan mooier gta iv of san andreas.

ik persoonlijk san andreas.

effe de voordelen daarvan:meer sidemissions zoals politieman(kan ook bij iv maar is toch anders)brandweerman taxi chauffuer races enzovoort.

er is meer dan alleen stad dus woestijn bossen,platteland en noem maar op

de nadelen:je moet wachte om ergens naar binne te gaan,het beeld is minder,en iets minder details.

voordelen van gta iv:veel details zoals kranten die langs komen vliegen en als het regent is de weg glad,je hoeft niet te wachten als je ergens naar binne gaat,autos stelen is veel echter. nadelen:alleen maar stad en je er zijn niet zo heel veel huizen waar je naarbinne kan(bij gta san andreas nog minder).

en het is veel kleiner en er zijn minder missies.plus heel veel missies zijn een beetje hetzelvde.

er zal vast wel meer goed en fout zijn aan san andreas en iv maar dit is wat mij opvalt.

dus na een half uur lezen kun je nu gaan stemmen,ik heb kramp in mn hand. :duh:^_^

en als dit topic eerder is aangemaakt srry dan :duh: maar dit doe ik effe voor mezelf. :cya:

Ik heb een beter idee, ik zal de foute woorden dikgedrukt maken. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hoe zal ik het zegge.ooit gehoord van msn taal,dialect,woorden die je zo schrijft om snel te typen.

ik snap ook wel dat mn mijn is.maar mn is fijner.

en srry is gewoon snelheid.doen wel meer mensen.maar srry ik pak de volgende keer een woordeboek.en zoek alles op.en dan doe ik spelling controle.dan kijk ik het zelf nog eens na en dan nog eens spellingcontrole.

en dan.............................ben je drie uur verder,en in die tijd kan je heel veel doen.

Link to comment
Delen op andere websites

als je de grapphics niet meetelt(mooi beeldt niet meetele dus) welk spel vind je dan mooier gta iv of san andreas.

ik persoonlijk san andreas.

effe de voordelen daarvan:meer sidemissions zoals politieman(kan ook bij iv maar is toch anders)brandweerman taxi chauffuer races enzovoort.

er is meer dan alleen stad dus woestijn bossen,platteland en noem maar op

de nadelen:je moet wachte om ergens naar binne te gaan,het beeld is minder,en iets minder details.

voordelen van gta iv:veel details zoals kranten die langs komen vliegen en als het regent is de weg glad,je hoeft niet te wachten als je ergens naar binne gaat,autos stelen is veel echter. nadelen:alleen maar stad en je er zijn niet zo heel veel huizen waar je naarbinne kan(bij gta san andreas nog minder).

en het is veel kleiner en er zijn minder missies.plus heel veel missies zijn een beetje hetzelvde.

er zal vast wel meer goed en fout zijn aan san andreas en iv maar dit is wat mij opvalt.

dus na een half uur lezen kun je nu gaan stemmen,ik heb kramp in mn hand. :duh:^_^

en als dit topic eerder is aangemaakt srry dan :duh: maar dit doe ik effe voor mezelf. :cya:

Mag ik vragen wat hier zo belangrijk aan is?

Enne, voordat een of andere admin een warn-bui heeft, toch maar even

een beetje ontopic eraan naaien:

Als je de graphics bij GTA IV weghaalt blijft er niet veel meer over van dat spel,

dus ik ga voor GTA San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

als je de grapphics niet meetelt(mooi beeldt niet meetele dus) welk spel vind je dan mooier gta iv of san andreas.

ik persoonlijk san andreas.

effe de voordelen daarvan:meer sidemissions zoals politieman(kan ook bij iv maar is toch anders)brandweerman taxi chauffuer races enzovoort.

er is meer dan alleen stad dus woestijn bossen,platteland en noem maar op

de nadelen:je moet wachte om ergens naar binne te gaan,het beeld is minder,en iets minder details.

voordelen van gta iv:veel details zoals kranten die langs komen vliegen en als het regent is de weg glad,je hoeft niet te wachten als je ergens naar binne gaat,autos stelen is veel echter. nadelen:alleen maar stad en je er zijn niet zo heel veel huizen waar je naarbinne kan(bij gta san andreas nog minder).

en het is veel kleiner en er zijn minder missies.plus heel veel missies zijn een beetje hetzelvde.

er zal vast wel meer goed en fout zijn aan san andreas en iv maar dit is wat mij opvalt.

dus na een half uur lezen kun je nu gaan stemmen,ik heb kramp in mn hand. :duh:^_^

en als dit topic eerder is aangemaakt srry dan :duh: maar dit doe ik effe voor mezelf. :cya:

We binnen tegenwoordig toch met 'hoi' ?

Hoi,

Als je de graphics niet meetelt(mooi beeld niet meetellen dus),

Welk spel vind je dan mooier GTA IV of GTA San Andreas?

Ik persoonlijk vind dan GTA San Andreas.

Even de voordelen daarvan: meer sidemissions zoals politieman(kan ook bij iv maar is toch anders), brandweerman, taxi chauffeur, races, enzovoort.

Er is meer dan alleen stad dus woestijn, bossen, platteland en noem maar meer op.

De nadelen: je moet wachten om ergens naar binnen te gaan, het beeld is minder mooi, en iets minder details.

voordelen van GTA IV:veel details zoals kranten die langs komen vliegen en als het regent is de weg glad, je hoeft niet te wachten als je ergens naar binnen gaat,auto's stelen is veel realistischer.

Nadelen: alleen maar stad en je er zijn niet zo heel veel huizen waar je naar binnen kan(bij GTA San Andreas nog minder).

En de stad is veel kleiner en er zijn minder veel missies.

Plus heel veel missies zijn een beetje hetzelfde.

Er zal vast wel meer goed en fout zijn aan GTA San Andreas en GTA IV maar dit is wat mij opvalt.

Dus na een half uur lezen kun je nu gaan stemmen, ik heb kramp in m'n hand. :duh:^_^

En als dit topic eerder is aangemaakt sorry dan :duh: , maar dit doe ik even voor mezelf. :cya:

Dit is toch al een stuk beter?

Kunnen nog wat foutjes bevatten.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

hoe zal ik het zegge.ooit gehoord van msn taal,dialect,woorden die je zo schrijft om snel te typen.

ik snap ook wel dat mn mijn is.maar mn is fijner.

en srry is gewoon snelheid.doen wel meer mensen.maar srry ik pak de volgende keer een woordeboek.en zoek alles op.en dan doe ik spelling controle.dan kijk ik het zelf nog eens na en dan nog eens spellingcontrole.

en dan.............................ben je drie uur verder,en in die tijd kan je heel veel doen.

Ik snap het niet :{

Link to comment
Delen op andere websites

Als je 13 bent ga je naar de tweede.. Dan tik je sowieso al met een hoofdletter aan het begin van de regel, én leestekens. Ik ben 12, en ik ga nu naar het eerste jaar van de middelbare school en ik vind dat ik al redelijk ABN typ.

Nu maar ontopic.

Ik vind qua Graphics GTA IV toch mooier. GTA IV, is realistischer en dát maakt het zo mooi. Als je naar Liberty City kijkt, de stad is tot in detail uitgewerkt. En in San Andreas is het zo slordig. Ik snap best dat het slordig moet zijn bij een 'gang' dorpje, maar toch valt het niet zo in mijn smaak. Ik hou van realistische spellen, en GTA IV is er daar zeker één van. Aangezien GTA IV zich in 2007 afspeelt, is het zeker in de tijd en daar hou ik van.

De topic titel vind ik wat overbodig, aangezien dit totaal niet belangrijk is..

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...