prolite1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 allowa, vinden jullie het spel saai worden. gewoon ja of nee, kijken hoeveel het nu saai vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 allowa,vinden jullie het spel saai worden. gewoon ja of nee, kijken hoeveel het nu saai vinden. je kan er beter een poll overmaken en nee ik vindt het spel niet echt saai worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Je kan het besten een Poll maken Maargoed.. Antwoord: Ja, ik speel het al weken niet meer. Omdat??: Er zijn té weinig mogelijkheden. Groeten, Bewerkt: 30 augustus 2008 door thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 ik moet nog één ding doen en dan raak ik hem waarschijnelijk het eerste halfjaar niet meer aan:p dus ik vindt het saai worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Saai vind ik het niet, maar ik ben wel gestopt met vaak spelen, maar als ik dan weer eens speel vind ik het zeker niet saai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 allowa,vinden jullie het spel saai worden. gewoon ja of nee, kijken hoeveel het nu saai vinden. Wanneer hoor ik het saai te vinden? Na de sotryline, na de 100 procent? Het zou handig als je daar in ieder geval duidelijkheid over kan geven voordat je mensen zomaar gaat vragen om meningen te geven. Er zijn zat dingen die je kunt doen als je je verveelt. Denk aan spellen met vrienden, je stunt jump vaardigheden beoefenen, uitjes met vrienden of politie-missies. Voor een gedetailleerd overzicht kan je nog altijd hier terecht. Daarnaast is er genoeg te doen binnen de stad zelf en kan je (als het mogelijk is) zelfs nog deelnemen aan de multiplayer. Kijk even rond op WikiGTA en je ziet vanzelf wat er te doen is na de storyline. Ikzelf heb het één keer de hele storyline behaald en heb de tweede keer de 100 procent voltooid. Ik kan nog steeds zeggen dat het niet saai wordt. Speel het spel ook met mate en niet de hele dag, zo blijf je altijd nog tevreden als je terugkeert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 allowa,vinden jullie het spel saai worden. gewoon ja of nee, kijken hoeveel het nu saai vinden. Wanneer hoor ik het saai te vinden? Na de sotryline, na de 100 procent? Het zou handig als je daar in ieder geval duidelijkheid over kan geven voordat je mensen zomaar gaat vragen om meningen te geven. Er zijn zat dingen die je kunt doen als je je verveelt. Denk aan spellen met vrienden, je stunt jump vaardigheden beoefenen, uitjes met vrienden of politie-missies. Voor een gedetailleerd overzicht kan je nog altijd hier terecht. Daarnaast is er genoeg te doen binnen de stad zelf en kan je (als het mogelijk is) zelfs nog deelnemen aan de multiplayer. Kijk even rond op WikiGTA en je ziet vanzelf wat er te doen is na de storyline. Ikzelf heb het één keer de hele storyline behaald en heb de tweede keer de 100 procent voltooid. Ik kan nog steeds zeggen dat het niet saai wordt. Speel het spel ook met mate en niet de hele dag, zo blijf je altijd nog tevreden als je terugkeert. Ik na de storyline. Heel soms speel ik het, ps3 staat ook amper aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Na mate de Storyline is uitgespeeld word het anthousiastme heel wat minder. Zodra je de 60 % hebt bereikt, word het allemaal wat minder spannend. Na de Storyline volgen de zijmissie's, dit vinden de meeste mensen wat minder leuk. Dus op dat moment word het spel 'saai' voor de meeste mensen. In dat geval heb ik dat. Ik vind de zijmissie's echt niet leuk om te doen. Maar ik wil gewoon GTA IV 100 % uitspelen. Dus voor mij is GTA IV nóg niet saai, omdat ik nog maar aan de 56% ben. Bewerkt: 30 augustus 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stunna Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Als je multiplayer doet, word het nooit saai. Maar na de storyline valt er niet zo veel meer te doen mss/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Na de storyline en misschien wel de 100% begint het zeker te vervelen omdat er dan gewoon niks meer van de storyline over is. Er zijn geen cutscénes meer en dat mis ik heel erg omdat die altijd erg leuk waren. Je kan dan alleen nog maar rondhangen met je vrienden dat steeds hetzelfde is. Het is dan net alsof je vast in iets zit waar je niet uit kan komen net alsof elke dagen in GTA precies hetzelfde zijn. Je kan dit probleem oplossen door online te gaan maar dat zit er helaas voor mij niet in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik vind het zeker niet saai worden, al heb ik het spel al wel een tijdje geleden uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
prolite1 Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 allowa,vinden jullie het spel saai worden. gewoon ja of nee, kijken hoeveel het nu saai vinden. Wanneer hoor ik het saai te vinden? Na de sotryline, na de 100 procent? Het zou handig als je daar in ieder geval duidelijkheid over kan geven voordat je mensen zomaar gaat vragen om meningen te geven. Er zijn zat dingen die je kunt doen als je je verveelt. Denk aan spellen met vrienden, je stunt jump vaardigheden beoefenen, uitjes met vrienden of politie-missies. Voor een gedetailleerd overzicht kan je nog altijd hier terecht. Daarnaast is er genoeg te doen binnen de stad zelf en kan je (als het mogelijk is) zelfs nog deelnemen aan de multiplayer. Kijk even rond op WikiGTA en je ziet vanzelf wat er te doen is na de storyline. Ikzelf heb het één keer de hele storyline behaald en heb de tweede keer de 100 procent voltooid. Ik kan nog steeds zeggen dat het niet saai wordt. Speel het spel ook met mate en niet de hele dag, zo blijf je altijd nog tevreden als je terugkeert. ik vroeg of je het spel saai vind. het spel. dus wat vind je van het spel.saai of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Ja. Ik vind Vice city en San Andreas leuker. Ik hoop dat ze over 3 jaar ofzo een Vice City remake maken en die uitbrengen met gta 3 en san andreas en gta 4 in een paket. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 ik vind de game niet saai worden, want na 100% ga ik gewoon gaan joyriden en in het wilde weg gaan schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Ik vind hem echt helemaal nog niet saai worden,ik speel hem natuurlijk niet veel als toen ik hem net had gekocht. Maar het blijft een cool spel. Ik speel hem niet zo vaak ik ben nu ong op de helft van me 2de keer door het spel. Bewerkt: 31 augustus 2008 door StrongBongSmoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.