Jump to content

vinden jullie het spel saai worden.


prolite1

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    3

  • prolite1

    3

  • Dwayne Forge

    2

  • Hackman

    2

Ik vind het spel saai worden, heb al uitgespeelt en speelt heletijd nu online en dat verveelt ook op een duur

GTA V kom maar snel :7

GTA V komt pas als de PS4 en Xbox720 uit zijn gekomen

Bewerkt: door StrongBongSmoke
Link to comment
Delen op andere websites

Saai vind ik het spel niet.

En dat zal het bij mij ook nooit worden.

Hoewel ik moet toegeven na 2 keer de storyline te hebben uitgespeeld en 1 keer de 100% is er niet zo veel meer te doen.

Wel kun je zelf nog een beetje creatief zijn.

Maar inderdaad het is een stuk minder leuk na de storyline.

En zeker omdat ik persoonlijk vind dat er een slechte afloop zit in het spel. (mijn mening hoor :puh: )

Als je dat helemaal in het spel zit en er gebeurd dat op het laatst is het minder leuk.

Maat toch blijft de game leuk.

De ene keer game ik een paar dagen helemaal niet en de andere keer weer een paar volle dagen aant gamen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spel saai worden, heb al uitgespeelt en speelt heletijd nu online en dat verveelt ook op een duur

GTA V kom maar snel :7

GTA V komt pas als de PS4 en Xbox720 uit zijn gekomen

En waarop baseer jij je 'feiten'?

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spel saai worden, heb al uitgespeelt en speelt heletijd nu online en dat verveelt ook op een duur

GTA V kom maar snel :7

GTA V komt pas als de PS4 en Xbox720 uit zijn gekomen

En waar the fuck maak jij dat uit?

zijn helderziend heid
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het spel saai worden, heb al uitgespeelt en speelt heletijd nu online en dat verveelt ook op een duur

GTA V kom maar snel :7

GTA V komt pas als de PS4 en Xbox720 uit zijn gekomen

En waar the fuck maak jij dat uit?

En waar maak je dat uit op?

Dat staat een stuk vriendelijker FerryN :tu:

En als je gaat kijken dat de PS2 GTA III kreeg

PS3 kreeg GTA IV dus is het een logische gedachte dat een GTA V zal komen met een nieuwe generatie consoles.

Dus zullen nieuwe GTA episodes op de PS3 een titel krijgen anders dan GTA met een nummer.

Ditzelfde was voor de PS2. De nieuwe generatie GTA's werden begonnen met GTA III.

Daarna kregen we: GTA Vice City, GTA San Andreas, LBS en VCS.

Dus daar maakt hij het uit op denk ik....

Tenminste klinkt mij logisch

Link to comment
Delen op andere websites

En waar maak je dat uit op?

Dat staat een stuk vriendelijker FerryN :tu:

En als je gaat kijken dat de PS2 GTA III kreeg

PS3 kreeg GTA IV dus is het een logische gedachte dat een GTA V zal komen met een nieuwe generatie consoles.

Dus zullen nieuwe GTA episodes op de PS3 een titel krijgen anders dan GTA met een nummer.

Ditzelfde was voor de PS2. De nieuwe generatie GTA's werden begonnen met GTA III.

Daarna kregen we: GTA Vice City, GTA San Andreas, LBS en VCS.

Dus daar maakt hij het uit op denk ik....

Tenminste klinkt mij logisch

Dat typte ik toen ik net uit bed kwam, en nog steeds moe ben :zz:

Verander het wel eventjes..

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou deze game ook niet zo snel mogenlijk moeten uitspelen en na een tijdje hebben gespeeld ( een paar missie,s ) opzij laten liggen en eens andere games spelen .

Zo blijft Grand theft Auto IV ook heel lang speelbaar zonder dat deze gaat vervelen , teminste dat is mijn ervaring .

Grand Theft Auto IV heeft zo veel te bieden op gamen dat het ook een heel aparte / exlusieve game is en blijft .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het lastig worden, wat je hebt bepaald geen enkele politie missie waar je geld mee kan verdienen?

geen ambulance of taxi.. dus geld zoeken wordt lastig voor mij ik heb alle bruce missions gedaan tot ik maar geen mail terug kreeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Politie missies zijn als het goed is wel mogelijk, hoor. Ga gewoon in een Politieauto en druk op L1 (Ps3) en dan kom je in de Politiecomputer (je moet wel stil staan wanneer je L1 doet). Dan kun je de Most Wanted doen of de andere. Voor zover ik weet hoef je er geen missie voor te doen maar wel wordt het in Search and Delete @ WikiGTA allemaal uitgelegt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...