Jump to content

Baggage Mod is anders...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de baggage die je wel eens ziet rijden op het vliegveld vervangen door een soort vervoersbus: Design-X Airportshuttle.

Maar hij hoort er dus met strepen uit te zien(plaatje op de site) maar ik krijg alleen maar een egale kleur... Hoe kan dat? Carcols is gewijzigd iniedergeval :Y

PS: Als ik hem spawn met mijn Crazy Trainer, dan maakt hij ALTIJD een witte, terijl bij andere voertuigen de kleur word afgewisseld, dus ik denk dat het toch wel aan de carcols ligt, maar wat...

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

het komt door de carcols, voor de bus is geloof ik maar 1 kleur in de carcols. zonder de mod spawnt hij ook altijd in het wit.

Geplaatst:

jah, ik dacht er ook al aan. Maar ik heb wel een lange regel carcols geinstalleerd... En de TXD hoort al die strepen te hebben..

Geplaatst:

de txd hoort het niet te hebben, daar staan alleen de details in zoals schaduw en ramen. De lak is two toned, kijk in je carcols of er iets staat bij coach of bus. er staat waarschijnlijk iets van 1, 1. dit moet je veranderen door kleuren die erboven staan toe te voegen, bijvoorbeeld 0, 5. als het eerste getal anders is als de tweede is hij two toned.

Geplaatst:

mn coach rn bus die ik ook vervangen heb door een design-x geval hebben wel een texture, zonder carcols. De kleur is daarbij niet te veranderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...