skater Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 kan iemand mij dit uitleggen?? niet dat het al heel oud spel is ofzo want mij lukt het niet :angry: :angry: Reageren
Joriz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 CDtje erin en instructies volgen. Zo moeilijk is dat toch niet. Waar loop je vast? Reageren
Baffie Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) Eerst de overwegend Zwarte CD (met wit pistool) erin stoppen, instructies volgen enz. natuurlijk moet je PC goed genoeg zijn en aan alle Systeemeisen: 450MHz Intel Pentium III of een AMD Athlon processor96 MB RAM 4x CD/DVD-rom drive snelheid 700 MB vrije ruimte 16 MB videokaart met DirectX 8.1 compatibele drivers Geluidskaart, Muis, Toetsenbord voldoen, als het spel eenmaal geïnstalleerd is de Play CD (overwegend wit met zwart pistool) erin stoppen en dan op icoontje van GTA3 klikken, spel start niet automatisch. Bewerkt: 23 maart 2005 door Baffie Reageren
skater Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 CDtje erin en instructies volgen.Zo moeilijk is dat toch niet. Waar loop je vast? dat is nou het probleem ik krijg geen instructies :angry: Reageren
Baffie Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Heb je het wel legaal? Anders is er ook nog altijd de kans dat de CD beschadigt is, ik heb ook een spel gehad, daar deed ik de CD erin en dan automatisch-opstarten, toen duurde het écht waar een kwartier voordat hij begon met installeren, jammer genoeg ging het bij het eerste bestand al fout.... Niet te hopen dat jij dat probleem ook krijg.... Reageren
skater Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) Heb je het wel legaal?Anders is er ook nog altijd de kans dat de CD beschadigt is, ik heb ook een spel gehad, daar deed ik de CD erin en dan automatisch-opstarten, toen duurde het écht waar een kwartier voordat hij begon met installeren, jammer genoeg ging het bij het eerste bestand al fout.... Niet te hopen dat jij dat probleem ook krijg.... dus wat jij eigenlijk wilt zeggen ik moet heel lang w8en en dan komt er vanzelf een instructiescherm Bewerkt: 24 maart 2005 door skater Reageren
8-Ball Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Heb je het wel legaal?Anders is er ook nog altijd de kans dat de CD beschadigt is, ik heb ook een spel gehad, daar deed ik de CD erin en dan automatisch-opstarten, toen duurde het écht waar een kwartier voordat hij begon met installeren, jammer genoeg ging het bij het eerste bestand al fout.... Niet te hopen dat jij dat probleem ook krijg.... dus wat jij eigenlijk wilt zeggen ik moet heel lang w8en en dan komt er vanzelf een instructiescherm Probeer dit eens: Open in Start uitvoeren en tik in: D:/setup exe. Ik weet niet welke jij hebt ik heb F:/ In 'Deze computer' staat het. Reageren
skater Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 (bewerkt) Heb je het wel legaal?Anders is er ook nog altijd de kans dat de CD beschadigt is, ik heb ook een spel gehad, daar deed ik de CD erin en dan automatisch-opstarten, toen duurde het écht waar een kwartier voordat hij begon met installeren, jammer genoeg ging het bij het eerste bestand al fout.... Niet te hopen dat jij dat probleem ook krijg.... dus wat jij eigenlijk wilt zeggen ik moet heel lang w8en en dan komt er vanzelf een instructiescherm Probeer dit eens: Open in Start uitvoeren en tik in: D:/setup exe. Ik weet niet welke jij hebt ik heb F:/ In 'Deze computer' staat het. ik heb gekeken bij deze computer maar het lukte niet want ik moest crack naar C:/ overzetten maar hoe doe ik dat dan? ofzoiets en ik moet de patch installeren maar dat kan niet want die update is nieuwer dan het servicepack ofzoiets maar hoe haal ik dan dat servicepak weg?? Bewerkt: 25 maart 2005 door skater Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 ik heb gekeken bij deze computer maar het lukte niet want ik moest crack naar C:/ overzetten [...] Ik heb een goede tip. Probeer het 's met een legale versie, 'kee? Dan kunnen we je tevens verder helpen; zie de regels --topic closed-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB] Reageren
skater Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 ik heb gekeken bij deze computer maar het lukte niet want ik moest crack naar C:/ overzetten [...] Ik heb een goede tip. Probeer het 's met een legale versie, 'kee? Dan kunnen we je tevens verder helpen; zie de regels --topic closed-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB] kzal het niet meer vragen nu ik het doorgelezen heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.