Jump to content

Life's a Beach

Recommended Posts

Geplaatst:

eey forum leden

als ik met de missie Life's a Beach begin moet ik ook gaan dansen, dus ga ik in de rode marker staan en dan ga ik met die vrouw praten. Vervolgens druk ik op de [Y] knop en dan... dan gebeurt er niets en kan ik niet verder, het enige wat ik dan kan doen is gewoon rondlopen.

Gr. Steven

Geplaatst:

Vervolgensmij reageer je negatief

Je moet positief reageren

rechts boven of links mss staat er posietief en negatief en je moet positief doen

dan kan je verder gaan.

Geplaatst:

ik drukte ook op positief, moet ik dan maar eens proberen, dat meerdere keren drukken

ik heb het geprobeert maar ik blijk aan de gang. heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet hoe deze missie moet? want het lukt me gewoon niet.

laat maar jongens ik heb het al voor elkaar, ik moest nog een 2de keer op positief drukken :bonk: :bonk: :bonk:

ben er achter gekomen via google video :duh:

>>> Door -Matthijs-: Triplepost samengevoegd. Gebruik de volgende keer even de 'Bewerk-knop' om dit te voorkomen.<<<

Geplaatst: (bewerkt)
En je moet er ook meerdere keren positief op reageren.
Als ik het mij goed herinner moet je twee keer positief reageren voordat het dansen begint. :?
laat maar jongens ik heb het al voor elkaar, ik moest nog een 2de keer op positief drukken :bonk::bonk::bonk:

Als je in dit topic ook je ogen had geopend had je kunnen zien dat dat al gezegd was. :bonk::bonk::bonk: Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
En je moet er ook meerdere keren positief op reageren.
Als ik het mij goed herinner moet je twee keer positief reageren voordat het dansen begint. :?
laat maar jongens ik heb het al voor elkaar, ik moest nog een 2de keer op positief drukken :bonk::bonk::bonk:

Als je in dit topic ook je ogen had geopend had je kunnen zien dat dat al gezegd was. :bonk::bonk::bonk:

ja dat is zo maar ik dacht dat hij met 2 keer positief bedoelde weer even weg lopen en als de marker weer verschijnt dan nog een keer op positief drukken, zo dacht ik het :bonk:

Geplaatst:
ja dat is zo maar ik dacht dat hij met 2 keer positief bedoelde weer even weg lopen en als de marker weer verschijnt dan nog een keer op positief drukken, zo dacht ik het :bonk:
Je moet het niet anders interpeteren als dat er niet staat, er stond niet dat je weg moest lopen: dan doe je dat dus niet. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...