Timske Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik heb een Homer gedownload, en nu vraag ik me af. Moet ik ze toevoegen aan GTA3.img want de bestanden hete homer.txd en homer.dff Reageren
Timske Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik heb ze toegevoegd alleen kan hem niet met tools vervangen voor zon grove gast Reageren
FerryN Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) In peds.ide staan alle namen van iedere ped. Bv: 44, HMOST, HMOST, CIVMALE, STAT_STREET_GUY, man,1003,0, man,2,2,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_HMOST ,VOICE_GEN_HMOST HMOST moet je de TXD en DFF naar vernoemen, en dan is Homer in GTA, maar kan je hem ook gebruiken met een skinchanger. Je kan natuurlijk willekeurige ped pakken Later, Bewerkt: 31 augustus 2008 door FerryN Reageren
Timske Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Zodus? 44, homer.txd, homer.dff, CIVMALE, STAT_STREET_GUY, man,1003,0, man,2,2,PED_TYPE_GEN,VOICE_GEN_HMOST ,VOICE_GEN_HMOST Maar die 44 staat die al voor een ped? Reageren
FerryN Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Zodus?*Codebox* Maar die 44 staat die al voor een ped? nee, ik bedoelde dat je de Homer.dff en Homer.txd naar HMOST.dff en HMOST.txd moet vervangen. Zo heb ik dat toen gedaan, maar ik weet niet of die op jouw manier werkt. En die 44 is de spawnid voor de engine, dus daar hoef je niks aan te veranderen. Bewerkt: 31 augustus 2008 door FerryN Reageren
Timske Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Zodus?*Codebox* Maar die 44 staat die al voor een ped? nee, ik bedoelde dat je de Homer.dff en Homer.txd naar HMOST.dff en HMOST.txd moet vervangen. Zo heb ik dat toen gedaan, maar ik weet niet of die op jouw manier werkt. En die 44 is de spawnid voor de engine, dus daar hoef je niks aan te veranderen. Dus ik moet de namen homer.txd en homer.dff de namen HMOST.dff en HMOSt.txd geven en dan vervangen in de imgtool? Reageren
FerryN Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Zodus?*Codebox* Maar die 44 staat die al voor een ped? nee, ik bedoelde dat je de Homer.dff en Homer.txd naar HMOST.dff en HMOST.txd moet vervangen. Zo heb ik dat toen gedaan, maar ik weet niet of die op jouw manier werkt. En die 44 is de spawnid voor de engine, dus daar hoef je niks aan te veranderen. Dus ik moet de namen homer.txd en homer.dff de namen HMOST.dff en HMOSt.txd geven en dan vervangen in de imgtool? Oops, late reactie :$ Ja, dat klopt! En voor de zekerheid, --> back-up. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.