0Kama0 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik wou graag eens de ''Beat the Cock'' missie doen, maar ik las op WikiGTA dat je deze alleen kunt starten in het weekend, maar hoe zie je welke dag het is? Kama. Reageren
.Senne Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 op de PC is dat tab ingedrukt houden, dan zie je links vanonder een schermpje verschijnen. op de consoles zou ik het niet weten. Reageren
0Kama0 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Gewoon waarmee je je stats tevoorschijn haalt? Dat me nooit is opgevallen dat daar de dag staat. Nouja, in iedergeval bedankt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Beat The Cock op WikiGTA: Door te drukken op [Tab] voor de PC, op voor de PS2 of op voor de XBOX kan je zien welke dag van de week het is en of je dus de triatlon kunt starten. Bewerkt: 30 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
.Senne Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 nog even vermelden: er staan afkortingen in het engels, dus mon, tue, wen, enzovoort. dat zijn dus de dagen. Reageren
tjoef Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 En nog even voor de volledige opheldering: Mon=monday=maandag tue=tuesday=dinsdag wed=wednesday=woensdag thu=thursday=donderdag fri=friday=vrijdag sat=saturday=zaterdag sun=sunday=zondag Reageren
0Kama0 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Jep bedankt. Ik moet nu alleen nog m'n Cycling skill wat ophogen om mee te kunnen doen aan de Beat the Cock challenge. Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 veel succes iig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.