tekkendark Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 ik heb vice city stories uitgespeeld maar waar vindje de domestoboto ?? Reageren
M4X Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 ik heb vice city stories uitgespeeld maar waar vindje de domestoboto ?? Dit kan je beter vragen in het Vice City Stories forum, en niet in forumkronieken topic. Domestobot kun je enkel krijgen met de cheatdevice op de PSP, verder heeft hij geen vindplaats. Voor meer informatie over de cheatdevice kun je hier kijken. Reageren
stano666 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) ik heb vice city stories uitgespeeld maar waar vindje de domestoboto ?? in de missie waar je die broertjes beroofd , Domo Arigato Domestaboto ofzo heet die. Bewerkt: 11 oktober 2008 door stano666 Reageren
Zaahed Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 De robot kan je nergens vinden. Je kan aleen met cheatdevice krijgen wat M4X daarnet zei. De robot kan je aleen besturen tijdens de missie waar je de kluis moet kraken. Verder kan je hem gewoon nergens vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.