tomen888 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Wat vinden jullie ervan? Reageren
Masturmind Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Nice, alleen zie ik niet egt duidelijk wat voor een figuur j in de agtergrond hebt gezet, miss wat duidelijker. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Wat vinden jullie ervan? Welke Stalker? En ik vind het een beetje TE druk Reageren
Naudin Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Stalker is echt een vette game. Wow echt een supervette sig! Je hebt de render gewoon helemaal verwerkt in de achtergrond, eigelijk heb je dus helemaal geen render meer. Echt vette effecten en vette tekst! 9,5/10! "Render" had idd ietsje duidelijker kunnen zijn. Bewerkt: 30 augustus 2008 door Naudin Reageren
tomen888 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Nice, alleen zie ik niet egt duidelijk wat voor een figuur j in de agtergrond hebt gezet, miss wat duidelijker. Stalker is een game;). Het is mischieen een beetje druk maar anders was het zo simpel te maken. Ik heb de render in de achtergrondg eplaatst omdat dat mooier uit kwam. Bewerkt: 30 augustus 2008 door tomen888 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.