-GoldWing- Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Hey, ik wil graag draadloos internet op m,n xdoos maar ik heb geen zin om zo,n adapter te kopen van 80 euro. Dus dacht ik zo, ik heb een gewone internet adapter gekregen met mijn router. Kan ik die niet erop aansluiten? Greetzzz -GoldWing- Reageren
Gta-killer Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Euh, ik gebruik zelf geen internet op me xbox, maar als een adapter van 5 euro zou werken. Dan zou niemand meer die van 80 euro kopen. Weet bijna 100% zeker dat het niet werkt. Bewerkt: 30 augustus 2008 door Gta-killer Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 oke, thanx voor het antwoord Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Probeer het uit zou ik zeggen. Voor hetzelfde geldt werkt ie wel. en @ gta-killer er is zoveel aftermarket merkloos spul voor de 360 dat wel werkt. Dus wat je zegt is onzin Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Moet ik dan nog wel wat instellen of werkt die gewoon gelijk? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Probeer het uit zou ik zeggen. (: Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik snap het niet helemaal, ik stop het erin en dan kan ik niet verder want ik snap helemaal niks van die instellingen. Kan iemand me me helpen? Greetzzz -GoldWing- Reageren
ikt Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Maak eens een foto van wat je niet snapt Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 ik heb zo,n netwerk adapter: Die heb ik wel goed aangesloten mar ik weet nou niet of je iets aan de instellingen moet doen of gewoon gelijk kan internetten. kan iemand me misschien helpen? Greetz -GoldWing- Reageren
ikt Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ergens in het 'System' tabblad staat een optie over software die draadloze instellingen automatisch detecteerd. Jammer genoeg kan ik mijn 360 nu niet aandoen, maar het moet ergens in dat tabblad zijn. Ik heb het zelf gezien. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 ik kan het maar niet vinden, ik ga naar het tabblad system en dan kom ik maar niet verder. Greetzzz -GoldWing- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.