Jump to content

Xbox 360

-GoldWing-

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik wil graag draadloos internet op m,n xdoos maar ik heb geen zin om zo,n adapter te kopen van 80 euro.

Dus dacht ik zo, ik heb een gewone internet adapter gekregen met mijn router.

Kan ik die niet erop aansluiten?

Greetzzz -GoldWing-

Geplaatst: (bewerkt)

Euh, ik gebruik zelf geen internet op me xbox, maar als een adapter van 5 euro zou werken. Dan zou niemand meer die van 80 euro kopen.

Weet bijna 100% zeker dat het niet werkt.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Probeer het uit zou ik zeggen. Voor hetzelfde geldt werkt ie wel. en @ gta-killer er is zoveel aftermarket merkloos spul voor de 360 dat wel werkt. Dus wat je zegt is onzin :)

Geplaatst:

Ik snap het niet helemaal, ik stop het erin en dan kan ik niet verder want ik snap helemaal niks van die instellingen.

Kan iemand me me helpen?

Greetzzz -GoldWing-

Geplaatst:

ik heb zo,n netwerk adapter:

fotos0015xr9.th.jpg

Die heb ik wel goed aangesloten mar ik weet nou niet of je iets aan de instellingen moet doen of gewoon gelijk kan internetten.

fotos0016ao5.th.jpg

kan iemand me misschien helpen?

Greetz -GoldWing-

Geplaatst:

Ergens in het 'System' tabblad staat een optie over software die draadloze instellingen automatisch detecteerd. Jammer genoeg kan ik mijn 360 nu niet aandoen, maar het moet ergens in dat tabblad zijn. Ik heb het zelf gezien. :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik kan het maar niet vinden, ik ga naar het tabblad system en dan kom ik maar niet verder.

Greetzzz -GoldWing-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...