gta master 1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Hallo lieve mensen! (of was dat een beetje te??? ) ik heb een pc die nodig aan een upgrade toe is, ik wil de nieuwere games kunnen spelen. hier zijn mijn specs: Computer Fabrikant: K8N62 Computermodel: K8NF4G-SATA2 Computernaam: BASIC Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Model: K8NF4G-SATA2 BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS Processor Model: AMD Sempron Processor 2800+ Kloksnelheid: 2800 MHz Geheugen Grootte: 1535 MB RAM Harde schijf Bestandstype: UDF Grootte: 618,3 GB Vrije ruimte: 441,83 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache Beeldprocessor: GeForce 6200 TurboCache Geheugengrootte: 512 MB Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.6921 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1024x768 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 75 Hz Geluidskaart Fabrikant: OrangeWare Model: WebCamDV WDM Audio Capture DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Professional Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 2 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool gelukking en ik (precies) over een week jarig , dus ga ik geld vragen en zelf bij leggen voor een upgrade... mijn ram is nog oke maar mijn processor en videokaart zijn bijna antiek . omdat mijn moederbord geen core 2 duo ondersteund moet die ook vervangen worden. mijn voorkeuren: videokaart liefst van Nvidia processor min. 2.6 ghz core to duo Budget's (dit zijn mn budget's maar als je bv. een goede videokaart van 150 ziet is dat natuurlijk ook prima): Videokaart: 250 euries processor: 200 euro ( das het zelfde als 1454 kuna en 54 lipa ;P) moederbord: 60 muntjes van 1 euro wat raden jullie mij aan???ik heb zelf al wel een beetje een idee.. alvast bedankt, GTA Master 1 Bewerkt: 30 augustus 2008 door gta master 1 Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Als ik dat zo zie denk ik dat je beter een nieuwe pc kunt kopen, das makkelijker en beter. Maar bij je specs zie ik best wel een goede pc, of vind jij weer van nie? Reageren
Naudin Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Als ik dat zo zie denk ik dat je beter een nieuwe pc kunt kopen, das makkelijker en beter. Maar bij je specs zie ik best wel een goede pc, of vind jij weer van nie? Nou dat lijkt me ook weer niet nodig. Voor een nieuwe pc met wat hij wil betaal je zo 1000 euro. Een upgrade maar 500. Je zegt dat wel over je ram. Maar waarschijnlijk zijn dat erg oude geheugensloten wat je nu hebt. Dus als je een nieuw mobo koopt zul je ook nieuw geheugen moeten kopen. Heb ik ook moeten doen. Ik vrolijk bestellen, heb ik alles erin gezet, kut me geheuge past niet Bewerkt: 30 augustus 2008 door Naudin Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 EVGA GeForce 8800GTS Processor Mooi spul. Reageren
Naudin Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 EVGA GeForce 8800GTSProcessor Mooi spul. Videokaart kan ik wel een betere bedenken deze bijvoorbeeld. Ongeveer even duur en veel sneller... Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) EVGA GeForce 8800GTSProcessor Mooi spul. Videokaart kan ik wel een betere bedenken deze bijvoorbeeld. Ongeveer even duur en veel sneller... Ok ik heb die 2 via Yougamers de meeste gebruikers gebruiken die dus vandaar. En je geheugen is ook maar * Grootte: 1535 MB RAM . Kun je over een jaar weer upgraden dan blijf je bezig ik denk aan 4gb heb genoeg voor 2/3 jaar. Bewerkt: 30 augustus 2008 door Dwayne Forge Reageren
Naudin Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) EVGA GeForce 8800GTSProcessor Mooi spul. Videokaart kan ik wel een betere bedenken deze bijvoorbeeld. Ongeveer even duur en veel sneller... Ok ik heb die 2 via Yougamers de meeste gebruikers gebruiken die dus vandaar. Ja de 9 serie is ook best nieuw. Het is zeker een goede kaart maar met het budget wat deze kerel heeft kun je natuurlijk beter iets snellers/nieuwers nemen. Btw deze is ook wel goedkoop maar die nieuwe serie, hoe heten die ook alweer, GTX 320 of zoiets? Die processor is ook wel heel ok maar zijn budget rijkt geloof ik iets verder dus waarom daar geen gebruik van maken? @Geheugen, 2 GB is genoeg kun je later nog altijd heel eenvoudig bijsteken Bewerkt: 30 augustus 2008 door Naudin Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 EVGA GeForce 8800GTSProcessor Mooi spul. Videokaart kan ik wel een betere bedenken deze bijvoorbeeld. Ongeveer even duur en veel sneller... Ok ik heb die 2 via Yougamers de meeste gebruikers gebruiken die dus vandaar. Ja de 9 serie is ook best nieuw. Het is zeker een goede kaart maar met het budget wat deze kerel heeft kun je natuurlijk beter iets snellers/nieuwers nemen. Die processor is ook wel heel ok maar zijn budget rijkt geloof ik iets verder dus waarom daar geen gebruik van maken? @Geheugen, 2 GB is genoeg kun je later nog altijd heel eenvoudig bijsteken Tja als ik hem was zou ik nog ff 4GB geheugen erbij pakken met die 1500MB geheugen kun je volgend jaar weer upgraden want spellen die nu uit komen die zitten daar al tegen aan. Reageren
Naudin Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 EVGA GeForce 8800GTSProcessor Mooi spul. Videokaart kan ik wel een betere bedenken deze bijvoorbeeld. Ongeveer even duur en veel sneller... Ok ik heb die 2 via Yougamers de meeste gebruikers gebruiken die dus vandaar. Ja de 9 serie is ook best nieuw. Het is zeker een goede kaart maar met het budget wat deze kerel heeft kun je natuurlijk beter iets snellers/nieuwers nemen. Die processor is ook wel heel ok maar zijn budget rijkt geloof ik iets verder dus waarom daar geen gebruik van maken? @Geheugen, 2 GB is genoeg kun je later nog altijd heel eenvoudig bijsteken Tja als ik hem was zou ik nog ff 4GB geheugen erbij pakken met die 1500MB geheugen kun je volgend jaar weer upgraden want spellen die nu uit komen die zitten daar al tegen aan. Ja maar als je alleen te weinig geheugen hebt hoef je niet helemaal up te graden he, gewoon voor 50 euro 1gb ofzo kopen. Maar je hebt gelijk, hij zal sowieso nieuw geheugen moeten kopen denk ik en dan kan een flink aantal zoals 4gb goed van pas komen. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 EVGA GeForce 8800GTSProcessor Mooi spul. Videokaart kan ik wel een betere bedenken deze bijvoorbeeld. Ongeveer even duur en veel sneller... Ok ik heb die 2 via Yougamers de meeste gebruikers gebruiken die dus vandaar. Ja de 9 serie is ook best nieuw. Het is zeker een goede kaart maar met het budget wat deze kerel heeft kun je natuurlijk beter iets snellers/nieuwers nemen. Die processor is ook wel heel ok maar zijn budget rijkt geloof ik iets verder dus waarom daar geen gebruik van maken? @Geheugen, 2 GB is genoeg kun je later nog altijd heel eenvoudig bijsteken Tja als ik hem was zou ik nog ff 4GB geheugen erbij pakken met die 1500MB geheugen kun je volgend jaar weer upgraden want spellen die nu uit komen die zitten daar al tegen aan. Ja maar als je alleen te weinig geheugen hebt hoef je niet helemaal up te graden he, gewoon voor 50 euro 1gb ofzo kopen. Maar je hebt gelijk, hij zal sowieso nieuw geheugen moeten kopen denk ik en dan kan een flink aantal zoals 4gb goed van pas komen. Zeker. En ik zou gewoon bij Xp Blijven als ik hem was want er komt alweer een nieuwe windows uit. Reageren
Naudin Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 EVGA GeForce 8800GTSProcessor Mooi spul. Videokaart kan ik wel een betere bedenken deze bijvoorbeeld. Ongeveer even duur en veel sneller... Ok ik heb die 2 via Yougamers de meeste gebruikers gebruiken die dus vandaar. Ja de 9 serie is ook best nieuw. Het is zeker een goede kaart maar met het budget wat deze kerel heeft kun je natuurlijk beter iets snellers/nieuwers nemen. Die processor is ook wel heel ok maar zijn budget rijkt geloof ik iets verder dus waarom daar geen gebruik van maken? @Geheugen, 2 GB is genoeg kun je later nog altijd heel eenvoudig bijsteken Tja als ik hem was zou ik nog ff 4GB geheugen erbij pakken met die 1500MB geheugen kun je volgend jaar weer upgraden want spellen die nu uit komen die zitten daar al tegen aan. Ja maar als je alleen te weinig geheugen hebt hoef je niet helemaal up te graden he, gewoon voor 50 euro 1gb ofzo kopen. Maar je hebt gelijk, hij zal sowieso nieuw geheugen moeten kopen denk ik en dan kan een flink aantal zoals 4gb goed van pas komen. Zeker. En ik zou gewoon bij Xp Blijven als ik hem was want er komt alweer een nieuwe windows uit. Klopt, Vista is heel slecht zoals iedereen wel zal weten. Het enige nadeel van XP is dat het geen DirectX10 is. Maar die zal ooit nog wel eens uitkomen, al is het illegaal. Maar daar mogen we hier niet over prraten Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) EVGA GeForce 8800GTSProcessor Mooi spul. Videokaart kan ik wel een betere bedenken deze bijvoorbeeld. Ongeveer even duur en veel sneller... Ok ik heb die 2 via Yougamers de meeste gebruikers gebruiken die dus vandaar. Ja de 9 serie is ook best nieuw. Het is zeker een goede kaart maar met het budget wat deze kerel heeft kun je natuurlijk beter iets snellers/nieuwers nemen. Die processor is ook wel heel ok maar zijn budget rijkt geloof ik iets verder dus waarom daar geen gebruik van maken? @Geheugen, 2 GB is genoeg kun je later nog altijd heel eenvoudig bijsteken Tja als ik hem was zou ik nog ff 4GB geheugen erbij pakken met die 1500MB geheugen kun je volgend jaar weer upgraden want spellen die nu uit komen die zitten daar al tegen aan. Ja maar als je alleen te weinig geheugen hebt hoef je niet helemaal up te graden he, gewoon voor 50 euro 1gb ofzo kopen. Maar je hebt gelijk, hij zal sowieso nieuw geheugen moeten kopen denk ik en dan kan een flink aantal zoals 4gb goed van pas komen. Zeker. En ik zou gewoon bij Xp Blijven als ik hem was want er komt alweer een nieuwe windows uit. Klopt, Vista is heel slecht zoals iedereen wel zal weten. Het enige nadeel van XP is dat het geen DirectX10 is. Maar die zal ooit nog wel eens uitkomen, al is het illegaal. Maar daar mogen we hier niet over prraten Wat kan het je nou schelen dat Xp geen Direct x 10 heeft mij 0% Ik ga pas over als het beter dan XP is en sneller en minder fouten in zitten. En zoals je al zegt er zal ooit wel een speciale patch komen die het mogelijk maakt want niks is onmogelijk. Als ze USA defensie kunnen hacken kunnen ze dit ook. Dit is mijn pc en hier kan ik elke spel die ooit is uitgekomen mee spelen. Computer Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD Computermodel: MS-7379 Computernaam: MICHAL-ED0E3607 Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD Model: MS-7379 BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS Processor Model: Intel® Core2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz Kloksnelheid: 2333 MHz Geheugen Grootte: 3327 MB RAM Harde schijf Bestandstype: FAT32 Grootte: 652,06 GB Vrije ruimte: 194,91 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 8800 GTS Beeldprocessor: GeForce 8800 GTS Geheugengrootte: 640 MB Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.7519 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1280x1024 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Professional Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 3 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool En Zo duur is het nu niet meer ik denk dat je met die 500 nu al genoeg hebt. Bewerkt: 30 augustus 2008 door Dwayne Forge Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Als ik dat zo zie denk ik dat je beter een nieuwe pc kunt kopen, das makkelijker en beter. Maar bij je specs zie ik best wel een goede pc, of vind jij weer van nie? ben je gelijk veel meer aan kwijt...dan moet er ook koeling, dvd brander, een kastje en nog veel meer gekocht worden. Reageren
Naudin Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Als ik dat zo zie denk ik dat je beter een nieuwe pc kunt kopen, das makkelijker en beter. Maar bij je specs zie ik best wel een goede pc, of vind jij weer van nie? ben je gelijk veel meer aan kwijt...dan moet er ook koeling, dvd brander, een kastje en nog veel meer gekocht worden. Hele pc's zijn altijd duurder. Al koop je alle onderdelen van een hele computer bij mekaar is dat nog altijd duurder dan een kant en klare. @Dwayne: Je kunt wel dan met die pc alle spellen spelen maar het betekent niet dat je klaar bent voor de toekomst. En dat is toch een doel als je je pc upgrade. En over Directx10: Het is een grafische engine (ofzo weet ik ook niet precies) die beelden beter en sneller kan weergeven dan Directx9, er komen niet voor niets nieuwe versies van uit. @hieronder: Die is idd wel heel goed, beter dan die van Dwayne iig Bewerkt: 30 augustus 2008 door Naudin Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 misschien is dit een goeie processor, een intel core 2 duo 3 ghz:, en nog niet eens zo duur ook nog: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=344772 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.