gta master 1 Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 oke.. die 9800gtx 512mb is wel een goede kaart. Als je op een niet al te hoge resolutie speeltIk speel Crysis op Very High met een 9800GTX op een resolutie van 1680x1050 en geen enkel probleem. Soms speel ik 5 uur achter elkaar en nog steeds functioneert hij perfect. thanks voor je reactie....nu heb ik beter beeld wat ik straks allemaal aankan...en dan word die van mij ook nog een een gtx+...beetje beter vraagje: kun je die koelpasta gewoon op de processor smeren?? of eromheen??? Reageren
Naudin Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 oke.. die 9800gtx 512mb is wel een goede kaart. Als je op een niet al te hoge resolutie speeltIk speel Crysis op Very High met een 9800GTX op een resolutie van 1680x1050 en geen enkel probleem. Soms speel ik 5 uur achter elkaar en nog steeds functioneert hij perfect. thanks voor je reactie....nu heb ik beter beeld wat ik straks allemaal aankan...en dan word die van mij ook nog een een gtx+...beetje beter vraagje: kun je die koelpasta gewoon op de processor smeren?? of eromheen??? Die moet tussen het koelblok en de processor, maar het kan ook dat die er al op zit. Hier kun je alles vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.