Jump to content

Venster in fullscreen

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedenavond gtaforum, :cya:

Ik had een vraagje en dat is: Kan ik een venster (bijv. een geopende map) in full screen doen.

Net zoals ik een game in full screen heb.

Greetz Jopper47 ^_^

Geplaatst:

Naar mijn weten kan dat niet, misschien met een progje.

Bovendien lijkt het me niet erg handig zonder taakbalk en vensters...

Geplaatst:
XD Dat is maximaliseren, maar ik bedoel dat je echt geen taakbalkje meer ziet enzo.

Met gewone vensters kan dat niet alleen in spellen. Je kunt in je browser wel F11 gebruiken om het scherm iets groter te maken. (Hee! Ik probeer het niet uit. Ik heb Firefox en het wordt idd helemaal fullscreen! Ik weet niet of dit ook bij IE zo is)

Geplaatst:
XD Dat is maximaliseren, maar ik bedoel dat je echt geen taakbalkje meer ziet enzo.

Met gewone vensters kan dat niet alleen in spellen. Je kunt in je browser wel F11 gebruiken om het scherm iets groter te maken. (Hee! Ik probeer het niet uit. Ik heb Firefox en het wordt idd helemaal fullscreen! Ik weet niet of dit ook bij IE zo is)

Ook IE :Y

Geplaatst:

Je kunt inderdaad je beeld groter maken om op F11 te drukken. Maar je kunt ook zelf je taakbalk zelf naar onder bewerken. Je kunt je muis boven aan de taakbalk houden. Zodra je een zwart pijltje ziet, kun je hem naar onder schruiven en is de Werkbalk weg. ^_^

Geplaatst:
Je kunt inderdaad je beeld groter maken om op F11 te drukken. Maar je kunt ook zelf je taakbalk zelf naar onder bewerken. Je kunt je muis boven aan de taakbalk houden. Zodra je een zwart pijltje ziet, kun je hem naar onder schruiven en is de Werkbalk weg. ^_^

Met F11 gaat hij ook weg :)

Geplaatst:

Dan moet je wel eerst je taakbalk ontgrendelen, anders kan je er niks mee doen. Rechtermuisknop ergens op de taakbalk > Vinkje voor Taakbalk vergrendelen weghalen. Pas op dat je hem niet plotseling aan de bovenkant van je scherm ofzo zet.

Handiger in dit geval is om de taakbalk automatisch te laten verbergen. Hiermee gaat hij naar beneden en als je met je muis er naartoe gaat, komt hij vanzelf weer omhoog. Rechtermuisknop ergens op de taakbalk > Eigenschappen > Taakbalk automatisch verbergen aanvinken > OK.

Bij XP kan het eventueel iets anders zijn, want dit is voor Vista. Maar als ik goed herinner is het hierbij hetzelfde. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...