Jump to content

Miley Cyrus

Recommended Posts

Geplaatst:
Even snel iets gemaakt, leek me wel leuk om hier te showen. :D

Hier het resultaat!

mileycyrusatvicecityhb8.png

Je brengt de Miley gekte juist weer terug ookal vind ik het niet erg maar zullen velen het niet leuk vinden.

En ik vind de mod een beetje te simpe, eigenlijk moety je de hele stad volhangen met postsers dan is het leuker en beter de moeite waard om te installeren en het is te klein je moet meer overdrijven en je fantasie gebruiken

Geplaatst:
Even snel iets gemaakt, leek me wel leuk om hier te showen. :D

Hier het resultaat!

mileycyrusatvicecityhb8.png

Je brengt de Miley gekte juist weer terug ookal vind ik het niet erg maar zullen velen het niet leuk vinden.

En ik vind de mod een beetje te simpe, eigenlijk moety je de hele stad volhangen met postsers dan is het leuker en beter de moeite waard om te installeren en het is te klein je moet meer overdrijven en je fantasie gebruiken

Dat kan ik ook wel eens gaan uitvoeren, overal posters. Goed idee! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Als je nou nog een beetje een lekker ding op die poster zet.... :schater:

(Sorry, ik vind haar echt om te :7 )

Maar de mod is zeker niet slecht hoor. ^_^

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Toen ik de titel zag dacht ik al meteen: Ogjee Bierbuikje is bezig met een txd ding :puh:

En raad eens, je hebt een txd ding :puh: Alleen niet voor sa :puh:

Geplaatst:
Als je al zoveel moeite doet, zet er dan op z'n minst een duidelijk plaatje op. Verder leuk bedacht. ^_^

Een plaatje van haar van 2000x1500 verkleinen naar 64x64 kan nooit duidelijk zijn! :D

Toen ik de titel zag dacht ik al meteen: Ogjee Bierbuikje is bezig met een txd ding :puh:

En raad eens, je hebt een txd ding :puh: Alleen niet voor sa :puh:

Dank je dat je meteen aan mij denkt! :engel: En je zult mij nooit met 3D modding zien, want dat kan ik niet! ^_^

Bedankt voor de reacties! _O_

Geplaatst:

Okay, dat je een Miley Cyrus obsessie hebt, had ik al in het Superchick topic gemerkt... Vervolgens het Fantopic.. omg. Maar nu dit ? Bierbuikje, ik vindt dit toch wel een beetje érg ver gaan. En ik denk dat er ook wel wat leden achter mij staan.

Ga Hier. maar spammen met je obsessie.

Geplaatst:
Okay, dat je een Miley Cyrus obsessie hebt, had ik al in het Superchick topic gemerkt... Vervolgens het Fantopic.. omg. Maar nu dit ? Bierbuikje, ik vindt dit toch wel een beetje érg ver gaan. En ik denk dat er ook wel wat leden achter mij staan.

Nee, ik show mijn texture's.

Geplaatst:

Dat soort creaties zou ik eerder in de graphics showroom zetten als ik jou was want dit is modden van de laagste plank, dat zou iedere kleuter wel kunnen. Tuurlijk, het is leuk gevonden maar we worden langzaam misschien een beetje ziek van dat Miley Cyrus gezeik.

Geplaatst:

Bij de eerste topic las ik dit:

omg i hate miley cyrus. she is soo ugly and she talks like she has a peanut on the top of her mouth. did u know she has a huge birthmark on her face that she covers up with make-up! who is she going out with? cole sprouse? cody linley? nick jonas>

Lol,

Ontopic, dat je een Miley Cyrus obsessie hebt, ok, maar draaf je niet een beetje erg door?

Geplaatst: (bewerkt)

omg i hate miley cyrus. she is soo ugly and she talks like she has a peanut on the top of her mouth. did u know she has a huge birthmark on her face that she covers up with make-up! who is she going out with? cole sprouse? cody linley? nick jonas>

Lol,

Ontopic, dat je een Miley Cyrus obsessie hebt, ok, maar draaf je niet een beetje erg door?

Die quote is gewoon de harde waarheid =D

Ze is erg mooi he ?

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Geplaatst:

Lol,

Die quote is gewoon de harde waarheid =D

Ze is erg mooi he ?

Hahaha,

Vond haar sowieso een lelijk eendje, met of zonder make-up.

Maar zullen we nu maar weer ontopic gaan?

Geplaatst:

en hoe kom je er op? waarom ga je geen soort van total conversion mod maken met alleen haar er in :puh::puh:

stefanneke heeft trouwens wel gelijk:

Miley Cyrus kan je vervangen door ''she'' en aangezien de zin in de present simple wordt gebruikt ( dit is door de regel : ''je gebruikt het als het vaak is of nooit is of als het gewoon zo is )betekent dat dat er een 's' op het eind van het werk woord moet.

wow...nooit gedacht dat je zoveel aan school kon hebben :cab:

maarja... ik vind het heel mooi bedacht en hou maar vol met die posters en weet ik het wat :puh::klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...