Think Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Is dat die kerel niet van Sum 41? Hehe, oude tijden die punk rock Geslaagde sig trouwens Reageren
Arthis Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Op het eerste gezicht een leuke sig, Traser, maar als je wat beter kijkt zie je een paar minpuntjes: ik vind de focal niet goed; Je hebt niet een duidelijke focal, je kan de focal versterken door de zijkanten wat te burnen Ook vind ik dat de diepte's niet goed kloppen, zo lijkt het bijvoorbeeld alsof de linkerarm een heel stuk achter de man 'zweeft'. Ook vind ik dat het hoofd niet goed bij de rest past en ook een beetje lijkt te zweven. De kleuren kunnen veel beter.... Jammer dat je geen border hebt, ik denk dat een 1 of 2 pixel horizontale border goed zou staan De effectjes zijn goed en je hebt mooie fractals gebruikt, maar je moet veel meer op de details letten Reageren
Traser Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Op het eerste gezicht een leuke sig, Traser, maar als je wat beter kijkt zie je een paar minpuntjes: ik vind de focal niet goed; Je hebt niet een duidelijke focal, je kan de focal versterken door de zijkanten wat te burnen Ook vind ik dat de diepte's niet goed kloppen, zo lijkt het bijvoorbeeld alsof de linkerarm een heel stuk achter de man 'zweeft'. Ook vind ik dat het hoofd niet goed bij de rest past en ook een beetje lijkt te zweven. De kleuren kunnen veel beter.... Jammer dat je geen border hebt, ik denk dat een 1 of 2 pixel horizontale border goed zou staan De effectjes zijn goed en je hebt mooie fractals gebruikt, maar je moet veel meer op de details letten Vond bij deze sig een focal niet echt passen.. het moest een geheel worden.. en een border zit eromheen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.