Timske Geplaatst: 11 november 2008 Rapport Geplaatst: 11 november 2008 Hij is meer bezig met zijn minibike volgens mij Gedult
Beagle Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 alles op zn tijd Als z'n gamecam weer werkt, en als hij weer bijkomt van het lachen van dit verschrikkelijk goed geplaatste post: Klik (Echt een Mooie ) Voor niet topickijkers:
Beagle Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 :$ Nevermind, MFCL. Dit is juist leuk, dat zoiets is gebeurd En dan, zie je na jouw post ook een nutteloze post, hij had het ook verkeerd gelezen
MFCL Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 zo ik heb weer de moed en de tijd om met mijn geliefde scootmobiel verder te gaan! dus..... MEGA UPDATES SOON! :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
MFCL Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 ziezo ik heb wat dingen gefikst en wat dingen getextured morgen screens
ajaxhunter Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 ziezo ik heb wat dingen gefikst en wat dingen getextured morgen screens Hoelang nog voor release
Timske Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 ziezo ik heb wat dingen gefikst en wat dingen getextured morgen screens 5 dagen later..
MFCL Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 ja ik weet het... ik had een paar dagen geleden een niewe videokaart gekocht... een ATI kaart... en toen ik wilde gaan sketchuppen... gaat alles laggie en de textures fucken up al ik de camera draai de nieuwe videokaart heeft sketchup dus verkut
Beagle Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 ja ik weet het... ik had een paar dagen geleden een niewe videokaart gekocht... een ATI kaart... en toen ik wilde gaan sketchuppen... gaat alles laggie en de textures fucken up al ik de camera draai de nieuwe videokaart heeft sketchup dus verkut Heb je al eens gekeken in de Opties van Sketchup, misschien kan je daar je Videokaart of wat selecteren. Je hebt je drivers wel goed geinstalleerd hé?
MFCL Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 ja ik weet het... ik had een paar dagen geleden een niewe videokaart gekocht... een ATI kaart... en toen ik wilde gaan sketchuppen... gaat alles laggie en de textures fucken up al ik de camera draai de nieuwe videokaart heeft sketchup dus verkut Heb je al eens gekeken in de Opties van Sketchup, misschien kan je daar je Videokaart of wat selecteren. Je hebt je drivers wel goed geinstalleerd hé? nieuwste ATI drivers... en in de opties zie ik nergens iets over videokaarten
Beagle Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 ja ik weet het... ik had een paar dagen geleden een niewe videokaart gekocht... een ATI kaart... en toen ik wilde gaan sketchuppen... gaat alles laggie en de textures fucken up al ik de camera draai de nieuwe videokaart heeft sketchup dus verkut Heb je al eens gekeken in de Opties van Sketchup, misschien kan je daar je Videokaart of wat selecteren. Je hebt je drivers wel goed geinstalleerd hé? nieuwste ATI drivers... en in de opties zie ik nergens iets over videokaarten Heb je de drivers wel goed geconfigureerd..? Ik denk dat je meer succes hebt in het Computer (weet niet precies hoe het heet) fora.
PleePapier Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Is ie al af????/ me want scootmobiel
Revolution-Designer Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Is ie al af????/me want scootmobiel Ik denk het niet aangezien de laatste post op 7 December is en dat is al bijna een maand geleden.
Recommended Posts