MFCL Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Is ie al af????/ me want scootmobiel Ik denk het niet aangezien de laatste post op 7 December is en dat is al bijna een maand geleden. idd... omdat toen sketchup het niet meer deet nu doet sketchup het weer dus updates komen zaterdag (ben op vakantie)
Mr.stickz Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Is ie al af????/ me want scootmobiel Ik denk het niet aangezien de laatste post op 7 December is en dat is al bijna een maand geleden. idd... omdat toen sketchup het niet meer deet nu doet sketchup het weer dus updates komen zaterdag (ben op vakantie) is deze mod nu dood want volges mij is het nu 3 zaterdagen latr...
Mr.stickz Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Is ie al af????/ me want scootmobiel Ik denk het niet aangezien de laatste post op 7 December is en dat is al bijna een maand geleden. idd... omdat toen sketchup het niet meer deet nu doet sketchup het weer dus updates komen zaterdag (ben op vakantie) is deze mod nu dood want volges mij is het nu 3 zaterdagen latr... Is er al een release???
Revolution-Designer Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 Is ie al af????/ me want scootmobiel Ik denk het niet aangezien de laatste post op 7 December is en dat is al bijna een maand geleden. idd... omdat toen sketchup het niet meer deet nu doet sketchup het weer dus updates komen zaterdag (ben op vakantie) is deze mod nu dood want volges mij is het nu 3 zaterdagen latr... Is er al een release??? Ik denk dat je meer kans op een antwoord krijgt als je de topicstarter even een PB stuurt.
Revolution-Designer Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Doodde mod hij zag er zo leuk uit Dat weten we allemaal, maar je hebt nu wel een bump gemaakt van 4 maanden.
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ja, en jij (Revolution-Designer) vertoont eveneens ongewest gedrag: spam en moderatorgedrag. Wanneer de topic starter de mod af wil maken, kan hij me een pm sturen, dan heropen ik dit topic.
Recommended Posts