GT-Aap Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hallo, Als ik wel eens mods download dan staan er soms in die map meerdere .txd en .dff bestanden. Zoals: Hustler1, Hustler 2, enzovoort. Wat kan ik hiermee? Is het misschien iets waardoor je meerdere textures hebt? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Nou waarvoor dit is weet ik niet. Maar het is eigenlijk ook niet echt van groot belang, Het gaat erom dat jij lekker GTA kunt spelen he? Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 dat zijn idd andere textures. De jester heeft het ook. Zo'n een extra txd is een andere vinyl voor je auto. meestal mod ik zulke auto's in de wheel arch angels, die is volgens mij de enige die aan die extra txds doet. Reageren
GT-Aap Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 dat zijn idd andere textures. De jester heeft het ook. Zo'n een extra txd is een andere vinyl voor je auto. meestal mod ik zulke auto's in de wheel arch angels, die is volgens mij de enige die aan die extra txds doet. Ok, maar ik dacht, omdat de namen van .txd bestanden nog niet in het gta3 bestand voorkomen, dat er dan misschien iets fout kon gaan. Niet dus? Ik kan ze er gewoon inzetten? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Gewoon erin zetten, maar ik zou wel een back up maken. Als er wat mis gaat kun je het dan nog altijd herstellen. Reageren
tjoef Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 dat zijn idd andere textures. De jester heeft het ook. Zo'n een extra txd is een andere vinyl voor je auto. meestal mod ik zulke auto's in de wheel arch angels, die is volgens mij de enige die aan die extra txds doet. Ok, maar ik dacht, omdat de namen van .txd bestanden nog niet in het gta3 bestand voorkomen, dat er dan misschien iets fout kon gaan. Niet dus? Ik kan ze er gewoon inzetten? Nooo! Niet doen, ik heb volgens mij dezelfde mod ooit eens geprobeerd te installen, en het deed men spel crashen!! Reageren
GT-Aap Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 dat zijn idd andere textures. De jester heeft het ook. Zo'n een extra txd is een andere vinyl voor je auto. meestal mod ik zulke auto's in de wheel arch angels, die is volgens mij de enige die aan die extra txds doet. Ok, maar ik dacht, omdat de namen van .txd bestanden nog niet in het gta3 bestand voorkomen, dat er dan misschien iets fout kon gaan. Niet dus? Ik kan ze er gewoon inzetten? Nooo! Niet doen, ik heb volgens mij dezelfde mod ooit eens geprobeerd te installen, en het deed men spel crashen!! Welke dezelfde mod? De Hustler of de Jester? Reageren
tjoef Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 dat zijn idd andere textures. De jester heeft het ook. Zo'n een extra txd is een andere vinyl voor je auto. meestal mod ik zulke auto's in de wheel arch angels, die is volgens mij de enige die aan die extra txds doet. Ok, maar ik dacht, omdat de namen van .txd bestanden nog niet in het gta3 bestand voorkomen, dat er dan misschien iets fout kon gaan. Niet dus? Ik kan ze er gewoon inzetten? Nooo! Niet doen, ik heb volgens mij dezelfde mod ooit eens geprobeerd te installen, en het deed men spel crashen!! Welke dezelfde mod? De Hustler of de Jester? Ik heb eens een hustler met een stuk of 5 .txd's willen installeren en dat ook gedaan, met al de .txd's er in, en toen stopte men spel met laden en kon ik een nieuw account op Windows aanmaken om te GTAen Reageren
K.O. Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Dat kan komen door het feit dat GTA standaard maar 4 .txd bestanden per voertuig ondersteunt. Het werkt ook alleen bij voertuigen die al dit soort zgn. 'paintjobs' kunnen hebben (of je moet in carmods.dat gaan klooien), hoewel iemand dit misschien even moet controleren. Zoals gezegd kun je naar een Modshop zoals Transfender of Wheel Arch Angels om daar een 'paintjob' op je auto te zetten. De game pakt dan een texture met een nummer erachter en plakt die over het voertuig heen. Het werkt in elk geval bij deze voertuigen bij Wheel Arch Angels, maar volgens mij heb ik ook wel eens paintjobs bij andere modshops gekocht (bij gemodde voertuigen met paintjobs). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.