Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Als ik met Sannybuilder een SCM van Script.img laadt, zegt ie "Foute jump instructie 432251 gevonden bij 12." En ik kan mijn Main.SCM ook niet meer goed laden, dan zegt ie: "Thread niet gevonden. Base: 8

Waarschijnlijk is script.img kapot." Dit doet hij nadat ik Noobmode v2 hebben geinstalleerd. Wie kan me helpen?

Alvast Bedankt

OPGELOST

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
Hey,

Als ik met Sannybuilder een SCM van Script.img laadt, zegt ie "Foute jump instructie 432251 gevonden bij 12." En ik kan mijn Main.SCM ook niet meer goed laden, dan zegt ie: "Thread niet gevonden. Base: 8

Waarschijnlijk is script.img kapot." Dit doet hij nadat ik Noobmode v2 hebben geinstalleerd. Wie kan me helpen?

Alvast Bedankt

de script.IMG is gemaakt om te opnenen met IMGtool. En de Main.SCM is om te openen met Sanny

Geplaatst:
Hey,

Alvast Bedankt

de script.IMG is gemaakt om te opnenen met IMGtool. En de Main.SCM is om te openen met Sanny

Hoe kom je daar bij? :7

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je bedoeld, met "een SCM uit de script.img laden".

Maar je moet met sannybuilder gewoon de main.scm openen, de script.img wordt dan automatisch door sannybuilder meegelezen. Die komt als zogenaamde externe scripts, aan het eind van main.txt te staan.

P.S. Aan de eerdere antwoordgevers: Waar halen jullie dit soort onzin vandaan ? :S Als je het niet weet, kun je ook gewoon geen antwoord geven. Aan dit soort reacties heeft niemand iets.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, ik laad de main.SCM en dan zegt ie dus

Thread niet gevonden. Base: 8
Waarschijnlijk is script.img kapot.

. En ik probeerde eens een script uit script.img te laden, want het leek mij dat die ook leesbaar waren. Maar het gaat vooral om de main.scm. Na noobmode gaat het niet meer.

EDIT: Probleem opgelost: Met een andere SCM builder lukt het wel.

Bewerkt: door Vrijheids Coninck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...