billyboon Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Ik was vandaag GTASA aan 't spelen, en ik was in Los Santos een beetje aan 't rondhangen, opeens hoorde ik allemaal geschreeuw van mensen. ik draaide me om en zag dat er allemaal 'Peds'in de lucht spawnden, waarnaar ze allemaal op de grond dood neer kwakten en wat nog raarder was... het waren van die Elvis Wannabe's die alleen in Las venturas rondlopen.... Zal wel gewoon een Bug zijn... Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 ja dat is een easter egg dat er mensen van de daken in lv afspringen...zelfmoord dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) eigelijk nooit niet gezien??? maar wel raar :lol: EDIT!!!!:waar is het ergens??? Bewerkt: 23 maart 2005 door GTA cover Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 ja dat is een easter egg dat er mensen van de daken in lv afspringen...zelfmoord dus Als je leest, zie je dat hij bedoelt dat hij dat in LS zag, niet in LV. Ik vind het wel raar, in al die tijd dat ik dat spel heb en speel, heb ik dat nog nooit gezien, of ook maar van gehoord. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 daarom zeg ik WAAR??? in LV <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Ik was vandaag GTASA aan 't spelen, en ik was in Los Santos een beetje aan 't rondhangen, opeens hoorde ik allemaal geschreeuw van mensen.ik draaide me om en zag dat er allemaal 'Peds'in de lucht spawnden, waarnaar ze allemaal op de grond dood neer kwakten en wat nog raarder was... het waren van die Elvis Wannabe's die alleen in Las venturas rondlopen.... Zal wel gewoon een Bug zijn... Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? waar was je aan het rondhangen dan kan ik misschien een foto maken en op internet zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
billyboon Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Het was bij de Cluckin'Bell in Los Santos... De Cluckin' Bell' het dichste bij CJ's huis... Maar ik denk dat het een eenmalige bug was... er vielen 3 ventjes dood op de grond en toen hield het op... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Heb nieuwe Account aangemaakt.. kan nie meer op me ouwe... :angry: Kben gwoon BillyBoon.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 dat kan dus niet he!, een 2e account op het forum, als je 1e account niet werkte had je beter contact met de gmods of admins kunnen opnemen dit wat jij doet kan niet!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 simpele zielen....ff een "easter egg" uit de wereld helpen. die mensen worden om een of andere reden in die paal gespawned...dan vliegen ze omhoog en vallen ze neer. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 De topic titel hoort wel heel raar, kwakkende mensen:P maar wat The Godfather zei is waar, niks easteregg, gewoon een glitch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 met zijn 3e zelfmoord plegen gezellig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rense Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 das de lemmings easter egg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 das de lemmings easter egg ok maar die lemmings blijven tog leven zij in ieder geval niet :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 lemmings zijn ook geen mensen :rolleyes: ontopic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts