Jump to content

Kwakkende Mensjes!

billyboon

Recommended Posts

Ik was vandaag GTASA aan 't spelen, en ik was in Los Santos een beetje aan 't rondhangen, opeens hoorde ik allemaal geschreeuw van mensen.

ik draaide me om en zag dat er allemaal 'Peds'in de lucht spawnden, waarnaar ze allemaal op de grond dood neer kwakten :puh:

en wat nog raarder was... het waren van die Elvis Wannabe's die alleen in Las venturas rondlopen....

Zal wel gewoon een Bug zijn...

Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt?

Delen op andere websites

ja dat is een easter egg dat er mensen van de daken in lv afspringen...zelfmoord dus ;)

Als je leest, zie je dat hij bedoelt dat hij dat in LS zag, niet in LV.

Ik vind het wel raar, in al die tijd dat ik dat spel heb en speel, heb ik dat nog nooit gezien, of ook maar van gehoord.

Delen op andere websites

Ik was vandaag GTASA aan 't spelen, en ik was in Los Santos een beetje aan 't rondhangen, opeens hoorde ik allemaal geschreeuw van mensen.

ik draaide me om en zag dat er allemaal 'Peds'in de lucht spawnden, waarnaar ze allemaal op de grond dood neer kwakten :puh:

en wat nog raarder was... het waren van die Elvis Wannabe's die alleen in Las venturas rondlopen....

Zal wel gewoon een Bug zijn...

Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt?

waar was je aan het rondhangen dan kan ik misschien een foto maken en op internet zetten ;)

Delen op andere websites

Het was bij de Cluckin'Bell in Los Santos...

De Cluckin' Bell' het dichste bij CJ's huis...

Maar ik denk dat het een eenmalige bug was...

er vielen 3 ventjes dood op de grond en toen hield het op...

Delen op andere websites

dat kan dus niet he!, een 2e account op het forum, als je 1e account niet werkte had je beter contact met de gmods of admins kunnen opnemen dit wat jij doet kan niet!!!

Delen op andere websites

simpele zielen....ff een "easter egg" uit de wereld helpen.

die mensen worden om een of andere reden in die paal gespawned...dan vliegen ze omhoog en vallen ze neer.

post-86-1111606253.jpg

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...