Robin B Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Hey hier kan je alles om rap en gangstarap praten . De reden : Omdat er steeds oolog is . Van welk muziek je houdt . De metals en 80s hier niet posten. Wat je moet doen: Wat vindt je ervan? Heel mooi rap is nu in . Deze tijd . Artiest Snoop Dogg,Dr.dre ,The game,Ice Cube ,Sjaak , Appa , LSD,Eazy-E en nog wat meer . Nummers Gewoon een beetje wat ik leuk vindt . Post nu effe een gangstarap liedje Sjaak-stukje lopen ( Nieuwste nummer van hem) Heel veel mensen geloven niet dat ze echt zijn! Wedde van wel! Bewerkt: 31 augustus 2008 door Robin B
FerryN Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hey hier kan je alles om rap en gangstarap praten .De reden : Omdat er steeds oolog is . Van welk muziek je houdt . De metals en 80s hier niet posten. Wat je moet doen: Wat vindt je ervan? Heel mooi rap is nu in . Deze tijd . Artiest Snoop Dogg,Dr.dre ,The game,Ice Cube ,Sjaak , Appa , LSD,Eazy-E en nog wat meer . Nummers Gewoon een beetje wat ik leuk vindt . Post nu effe een gangstarap liedje Sjaak-stukje lopen ( Nieuwste nummer van hem) Heel veel mensen geloven niet dat ze echt zijn! Wedde van wel! Dom topic, netzoals rate youre nummer ofzo. Alleen hier hoef je niet te raten en alleen 'gangsta' rap te sturen, al snap ik niet wat jij met Appa onder gangsta rap verstaat. Op dat laatste, jij bent een mongool, en je weet niet wat hardcore inhoud en je weet niet wie het allemaal luistert. Nazi's luisteren Kale van Dale enzo, dat is nazi muziek. Voordat je over zoiets een oordeel maakt, kijk eerst wat het echt inhoud, en lul niet zoals een mongool. >>> Door Flying Dutchman: Post iets wat ergens op slaat of post niet.<<< En tevens, Eazy E is niet van deze tijd.
GTA Haas Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ja, Nederlandse Hip-Hop/Rap vind ik k*t muziek. De Nederlanders hebben het gestolen van de Amerikanen vind ik, maar oké. Dan zal ik maar een Hip-Hop/Rap nummer posten. 2Pistols - She Got It
Robin B Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Ferry,je bent een fa2 . Iedereen die rap leuk vindt haat hardcore . Omdat het meestal gedraait wordt door nazis . Maarja je hebt gelijk : Niet alle hardcore zijn racistisch . Maar om me tot mongool te benoemen . Dan ben jij midgart . En dit topic heb ik geopend omdat er steeds oorlog was tussen de metals . Dus heb ik dit topic gemaakt . Bewerkt: 31 augustus 2008 door Robin B
FerryN Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ferry,je bent een fa2 . Iedereen die rap leuk vindt haat hardcore . Omdat het meestal gedraait wordt door nazis . Maarja je hebt gelijk :Niet alle hardcore zijn racistisch . Maar om me tot mongool te benoemen . Dan ben jij midgart . En dit topic heb ik geopend omdat er steeds oorlog was tussen de metals . Dus heb ik dit topic gemaakt . Nog zo iets, ik luister rap en ik luister hardcore, is dat een probleem? Zo ja, heb jij pech.
Robin B Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ferry,je bent een fa2 . Iedereen die rap leuk vindt haat hardcore . Omdat het meestal gedraait wordt door nazis . Maarja je hebt gelijk :Niet alle hardcore zijn racistisch . Maar om me tot mongool te benoemen . Dan ben jij midgart . En dit topic heb ik geopend omdat er steeds oorlog was tussen de metals . Dus heb ik dit topic gemaakt . Nog zo iets, ik luister rap en ik luister hardcore, is dat een probleem? Zo ja, heb jij pech. Laten we nu maar ontopic gaan A.U.B
Fyre Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Van welk muziek je houdt . De metals en 80s hier niet posten. OMFGLOLROFL METALPOST. Oke, sorry, ik laat jullie wel met rust. Bewerkt: 31 augustus 2008 door Fyre
Recommended Posts