arno1111111 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 hey iedereen, ik heb een vraagje bij het spelen in het begin krijg je wat geld en waneer je anderen "verslaat" kun je hun geld pakken en daarmee wapens kopen, ik weet ook dat je dat ook kan opslaan door in een winkel te lopen waarbij een geldtekentje staat op de mini-map. MIJN VRAAG IS NU: HOE ZORG JE DAT JE JE GELD BLIJFT HOUDEN WANEER JE STOPT MET SPELEN EN DAN WEER OPNIEUW OP DE SERVER SPEELT? (want er zit altijd niets meer in de bank waneer je opnieuw opstart!) ALVAST BEDANKT! Reageren
Ophion Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Dit komt misschien niet door jou, ik denk door het script van de server waar je op speelt. Dit zou je dus moeten vragen bij de scripter/fora van de server/gamemode. Reageren
Azer Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Het antwoord op de vraag kan bij iedere server anders wezen en aangezien je niet duidelijk aangeeft over welke server het precies gaat (namen noemen mag wel, verwijzingen naar ip-adressen en/of websites is niet toegestaan). Zoals jovu123 al vermeld vraag het gewoon aan iemand in de server of desnoods aan de beheerder/maker van de server. Reageren
arno1111111 Geplaatst: 3 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Dit komt misschien niet door jou, ik denk door het script van de server waar je op speelt.Dit zou je dus moeten vragen bij de scripter/fora van de server/gamemode. ja, maar hoe vraag je dat? hoe vraag je het aan de maker? hier is de naam van de server (de officiele servers): littlewhitey's SA-MP Server [lw.sa-mp.co.uk] miss help dit ik weet het niet...want ik zie dat er sommige veel punten hebben die zeer veel zijn voor op 1 keer... Reageren
Soulreaver Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 probeer /register [hier je wachtwoord] dan moet je als je steeds terug komt /login [je wachtwoord] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.