Jump to content

Computer onderdelen (processor, moederbord etc)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik ben totaal nieuw op het gebied van hardware, en ik snapte er in het begin totaal niets van, maar ik heb toch wat gevonden.

Moederbord: http://www.electronicagigant.nl/nl/product...ecificatietekst

Processor:

http://www.electronicagigant.nl/nl/product...ecificatietekst

Voeding:

http://www.electronicagigant.nl/nl/product...ter-psu,extreme,

Harde schijf:

http://www.electronicagigant.nl/nl/product...ecificatietekst

Ik heb 2 vraagjes. Is de voeding die ik gekozen heb genoeg?

Past de moederbord en de processor enzovoort bij elkaar?

Is het misschien beter of ik de voeding, moederbord enzovoort nog moet veranderen?

Vriendelijke groet,

Jeroen.

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ophion

11

• .Spongerob.

4

• Naudin

4

• Remi-X

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Blijft altijd handig om gewoon een voorgebouwede pc te kopen. Deze zijn goed en de hardware past bij elkaar. En je krijgt bij sommige merken huis aan huis service als er iets mis gaat.

EDIT: en hier zie ik alleen dingen zonder garantie. Dat is totaal niet handig als je zoiets koopt!!!

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

Mijn doel was om mijn eigen computer te kopen, en in elkaar te zetten.

Deze shop is mij vaak genoeg aangeraden, dus kan iemand de vragen die ik had beantwoorden?

Geef me budget dan stel ik wel wat voor je samen bij Azerty. Dit is ook een betrouwbare en goede shop.

EDIT: Geef tevens aan wat je allemaal nodig hebt. Moederbord, CPU, GPU, PSU, geheugen, HDD etc.

Bewerkt: door xgaming

Blijft altijd handig om gewoon een voorgebouwede pc te kopen. Deze zijn goed en de hardware past bij elkaar. En je krijgt bij sommige merken huis aan huis service als er iets mis gaat.

EDIT: en hier zie ik alleen dingen zonder garantie. Dat is totaal niet handig als je zoiets koopt!!!

Hou jij eens keer op... elk topic over pc onderdelen roep jij wel weer het is beter om een kantenklare pc te kopen... Nou ik zou je vertellen waarom niet.

1: Veel te duur

2: Slechte onderdelen. Bijv goede processor slechte videokaart en andersom.

En sommige mensen vinden het gewoon tof om hun eigen pc te bouwen. En anders kan de zaak het nog wel in elkaar zetten dus dan heb je ook een kant en klare pc.

Bewerkt: door GtaSlave

Hou jij eens keer op... elk topic over pc onderdelen roep jij wel weer het is beter om een kantenklare pc te kopen... Nou ik zou je vertellen waarom niet.

En sommige mensen vinden het gewoon tof om hun eigen pc te bouwen. En anders kan de zaak het nog wel in elkaar zetten dus dan heb je ook een kant en klare pc.

oke. Mijn pc die door een kennis is gebouwd is dood, mijn hp elite pc zal nog wel wat jaartjes doen!!! En garantie? als je dat niet hebt kan je al helemaal naar de filistijnen gaan. Als je nou alle onderdelen MET garantie koopt zou ik hem ook wel gelijk geven. Dan is het idd handiger om het zelf te bouwen. Tenzij je gaat klooien, maar dat doet niemand.

En wnnr heb ik het erover van een kant en klare pc? dit is de eerste keer dat ik erover schrijf volgens mij. Hij verteld dat hij nog niet zoveel verstand heeft van hardware, maar dat is toch wel handig om wel wat te weten. DAAROM heb ik het dus over kant en klare pc. Of iemand moet met een suggestie komen van: dit dat en dit past bij elkaar. dat is geen voorgebouwde pc en is goedkoper, waardoor hij gelijk wat meer kan zien hoe hardware werkt.

Je 3e punt: ja, ik doe het ook graag. Maar ik kom steeds duurder uit dan mn elite pc. Dus was dit handiger.

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

oke. Mijn pc die door een kennis is gebouwd is dood, mijn hp elite pc zal nog wel wat jaartjes doen!!! En garantie? als je dat niet hebt kan je al helemaal naar de filistijnen gaan. Als je nou alle onderdelen MET garantie koopt zou ik hem ook wel gelijk geven. Dan is het idd handiger om het zelf te bouwen. Tenzij je gaat klooien, maar dat doet niemand.

En wnnr heb ik het erover van een kant en klare pc? dit is de eerste keer dat ik erover schrijf volgens mij. Hij verteld dat hij nog niet zoveel verstand heeft van hardware, maar dat is toch wel handig om wel wat te weten. DAAROM heb ik het dus over kant en klare pc. Of iemand moet met een suggestie komen van: dit dat en dit past bij elkaar. dat is geen voorgebouwde pc en is goedkoper, waardoor hij gelijk wat meer kan zien hoe hardware werkt.

Je 3e punt: ja, ik doe het ook graag. Maar ik kom steeds duurder uit dan mn elite pc. Dus was dit handiger.

ik heb op al mijn onderdelen @ Azerty 2jaar garantie of langer.

Owja sorry van dat kant en klare gedoe dan maar in het topic onder deze ''pc upgrade'' zei jij meteen dat je het beste een nieuwe pc kon kopen :puh: komt op het zelfde neer voor mij mja :$

Bewerkt: door GtaSlave
Geplaatst:

hoi

plaats even je max prijs dan kunnen we daar rekening mee houden :)

maar aan zo alle onderdeelen te zien heb je een redelijk laage max prijs dus ik heb even een moderbord en een prosesor genomen die niet zo duur zijn maar wel van top prestaties zijn

http://www.salland.eu/?redirect=/content/p...o.php?pid=47591

http://www.salland.eu/?redirect=/content/p...o.php?pid=46130

en grantie... je hebt altijd op een product wel fabrieks garantie dus dat je niet met je kapote onderdeel naar de winkel gaat en secht: hey ik wil een niewe.. maar je stuurt hem dus trug naaar de fabriek en dan gaan ze jou een niewe stuuren. maar dat zit er bijna altijd wel op hoor.

Ik zoek nu voor maximaal €295.50 een processor (rond de 3 gigahertz) en een moederboard

Ook moet de winkel ergens in de buurt van Hoogeveen zitten..

Vriendelijke groet, Jeroen,

Bewerkt: door jovu123
Geplaatst:

Ik kan me vergissen hoor maar volgens mij krijg je heel erg veel meer dan 3ghz voor jouw limit. Ik weet zelf jammer genoeg niet zoveel prijzen maar bij bijvoorbeeld een dual core heb je al minstens 2ghz per core. Dat is dus 2x2ghz.

Geplaatst:

Zo duur zijn processoren niet hoor, en wil je het niet laten bezorgen dan? Dichtbij is meestal niet een hele goedkope winkel te vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...