rob8891 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 ik heb een probleem ik heb gtasa orgineel maar door dat ik hem uitgespeeld had heb ik het destijds van de pc gegooit nu heb ik hem laats weer geinstaleerd maar het spel start niet je kan wel zien dat die hem leest en dat hoor je ook maar het spel start niet ik heb alle aanbevolen systeem eisen die er nodig zijn maar hij doet het nog niet weet iemand een oplossing Mvg Rob8891 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 ik heb een probleem ik heb gtasa orgineel maar door dat ik hem uitgespeeld had heb ik het destijds van de pc gegooit nu heb ik hem laats weer geinstaleerd maar het spel start niet je kan wel zien dat die hem leest en dat hoor je ook maar het spel start niet ik heb alle aanbevolen systeem eisen die er nodig zijn maar hij doet het nog niet weet iemand een oplossing Mvg Rob8891 welkom op dit forum...is de cd beschadigt/vies? Reageren
rob8891 Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 welkom op dit forum...is de cd beschadigt/vies? nee hij is niet meer beschadigd dan normaal een paar hele kleine krasje maar die zijn volgens mij van het draaien en vies is die niet Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 verwijder, gta san andreas user files uit je mijn documenten folder. nu zal hij het moeten doen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) verwijder, gta san andreas user files uit je mijn documenten folder. nu zal hij het moeten doen.Niet doen! Verwijder niet de complete map, verwijder eventueel alleen het configuratie-bestandje gta_sa.set.Mogelijke problemen na het verwijderen van die complete map: de map wordt niet meer aangemaakt, hierdoor kan je je savegames niet meer terugvinden je bent tevens eventuele savegames kwijt @ hieronder: Mijn waarschuwing kwam duidelijk te laat. Bewerkt: 31 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
rob8891 Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 verwijder, gta san andreas user files uit je mijn documenten folder. nu zal hij het moeten doen. ik wil je heel erg bedanken problem is opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.