-GoldWing- Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Hey, ik maak hier een Tut over hoe je een internetbrowser op je xbox 360 krijgt. Het is volkomen legaal en je hoeft helemaal niks te hacken. Om foto's groter te bekijken moet je erop klikken. We beginnen met naar de site gaan. Google MCE Browser en dan klik je de eerste link aan. Dan kom je op de site en klik je de downloadlink aan van MCE Browser dan kom je weer bij een download link en die klik je weer aan. klik dat weer aan en dan kom je bij zo,n downloadscherm en dan klik je of uitvoeren of opslaan, wat jij wil. laat hem rustig downloaden en dan kom je bij een installscherm. Klik daar de heletijd next, hij doet alles vanzelf. als die dan klaar is met installeren doe je je xbox 360 aan en ga je naar windows media center. die start je op en dan ga je naar het tabblad online media en ga dan 1 keer naar links en dan kom je bij programma's, die klik je aan. dan kom je bij 2 programma's, je klikt de bonvenste aan, de browser en dan heb je eindenlijk een internetbrowser op je xbox 360 alsof het een psp of een ps3 is. deze methode is volkomen legaal snel en makkelijk. Vragen kunnen gesteld worden aan mij via pb of gewoon in dit topic. Greetzzz -GoldWing- Bewerkt: 31 augustus 2008 door -GoldWing- Reageren
T@rget Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Plaatjes doen het bij mij niet, kan aan mij liggen hoor Reageren
Dieko Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Plaatjes doen het bij mij niet, kan aan mij liggen hoor Bij mij doen ze het ook niet. Wel leuk dat een xbox360 ook een browser heeft. Maar bij de Ps3 zit er standaard in. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 ik zal effe naar de foto's kijken. Bednakt voor de tip. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Maareuh niet iedereen heeft toch Windows Media Center ?? Gratzz GTAFreak007 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 dat kan je gewoon downloaden op de microsoft site. Volgens mij is dat gratis, maar ik weet het niet zeker. Greetzzz -GoldWing- Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Nou ik vind het niet kan iemand een link geven fzo ?? Gratzz GTAFreak007 Reageren
Fyre Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Nou ik vind het niet kan iemand een link geven fzo ?? Gratzz GTAFreak007 Als jij op Windows 98 of 2000 werkt, ja, dan heb je het denk ik niet. XP heeft gewoon WMC, alhoewel die van Vista 100x beter is. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Jeeeuj ik heb vistaaaaaaa =D Reageren
ikt Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) "MCEBrowser is a plugin for Microsoft Windows Media Center which allows you surf the internet using a Media Center remote control. Either Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 operating system or Microsoft Windows Vista with Media Center is required to use this software." http://www.microsoft.com/windows/products/...er/default.mspx Ik ga even verder zoeken, ik probeer namelijk al langer om mijn Xbox 360 te laten browsen. =D Trouwens, je kunt dit truukje alleen op Vista/XPMCE? Ik heb XP zonder MC Bewerkt: 31 augustus 2008 door ikt Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Je kan het ook op xp doen, maar je hebt zowieso windows media center. Greetzzz -GoldWing- P.S. Je hebt ook service pack 2 nodig om het programma te draaien. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb Windows XP Professional en ik heb nog niet zien staan want als ik op Xbox Windows Media Center doe zegt ie van dat ik software moet downloaden op www.xbox.com/pcsetup maar dan kom ik ergens uit voor muziek en video's via WMP maar dat heb ik al :s En ik heb Service Pack 3 Gratzz GTAFreak007 Bewerkt: 31 augustus 2008 door GTAFreak007 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Je moet eerst je xbox 360 media center met die van je pc configureren. Start de media center van de 360 op en daarna die van de pc, ze moeten aan elkaar gekoppeld zijn bij de media center van de pc moet je naar extender en die moet je dan installeren en je krijgt een code bij de xbox 360, die moet je invoeren bij de media center van de pc en dan configureerd die zich vanzelf. Greetzzz -GoldWing- Bewerkt: 31 augustus 2008 door -GoldWing- Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Windows Media Center staat niet op mijn PC ....$ Gratzz GTAFreak007 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 google is je beste vriend. Maar ik heb toch nog een link gevonden waar je het kan downloaden. Windows Media Center Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.