ikt Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Windows Media Center zit standaard niet op XP, laat dat toch eens in je doordringen. @__@ Windows Media Center is een sóórt Windows XP, die je los moet kopen. En het is een OS, geen Add-On ofzo. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Nu verwar je het met Windows Media Center EDITION. Dit is inderdaad een aparte Windows versie. Maar Media Center was als programma ook gewoon los te koop voor de normale XP. Reageren
Dx11 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Je hebt meerdere windows altijd he per versie, en het programma windows media center (dus niet windows media player) zit alleen bij: -Windows XP mediacenter edition -Windows Vista home premium en Ultimate (dus bij de andere 3 niet) Heb je dus niet 1 van die 3 opties, heb je geen media center en nee dat is ook niet te downloaden.. Reageren
ikt Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Dus voor de mensen die geen MCE/Vista hebben: pech gehad. (Ik dus ook) Reageren
us_terror Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Dus voor de mensen die geen MCE/Vista hebben: pech gehad. (Ik dus ook) eeeej, heel lang niet meer op deze site gezeten. via via hier gekomen. het werkt. super bedankt!! Reageren
Dvt Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) google is je beste vriend.Maar ik heb toch nog een link gevonden waar je het kan downloaden. Windows Media Center Dat is een Software Development Kit om programma's mee te maken. Je hebt minimaal Windows Media Center Edition nodig om dit te kunnen doen. En bij Vista staat hij er bij alle versies op, als ik me niet vergis. Edit: Oh... wacht dit is een reactie op een bump van een paar maanden. Bewerkt: 23 juni 2009 door Dvt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.