The Godfather Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 download nu het nog kan http://rapidshare.de/files/975014/Stuntel_...l_film.wmv.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) Hij is goed :lol: Bewerkt: 23 maart 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Het is weer een heel leuk filmpje geworden. Ook dat liedje is heel leuk. En ook omdat je zei dat hij speciaal voor mij was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 komt hij ook te staan op de gta site want bij mij werkt hij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 weet je hoe rapidshare werkt?? naar onder scrollen dan klik je op free!. en dan moet je een aantal seconden wachten (13mb filmpje dus duurt ff) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) ja dat weet ik maar als ik op free heb gedrukt krij ik zon site dat hij hem niet gevonden krijgt maar ik probeer het nog eens en als je daar bent (als hij werkt) moet je dan iets zien laden of niet Bewerkt: 23 maart 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 ja dan staat onderaan hoeveel seconden je moet wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 leuk fimpje alleen dat met die auto hoorde niet helemaal zoals het hoort te gaan denk ik :lol: ik zag dat ik dacht: gaan we nu krijgen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) okay het is gelukt vet filmpje en dat muziekje ook :lol: leuk fimpjealleen dat met die auto hoorde niet helemaal zoals het hoort te gaan denk ik :lol: ik zag dat ik dacht: gaan we nu krijgen :blink: hij had waarschijnlijk de code aan staan dat de autos weg vliegen als je ze raakt Bewerkt: 23 maart 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 vet filmpje en dat muziekje ook :lol: Ja, dat liedje vind ik nou ook zo heel leuk. Als je wil weten hoe dat liedje heet: Herb Alpert : Tijuana Taxi. Back To Topic. En The Godfather: Als je weer een filmpje maakt. Lijkt het me leuk om weer zulke liedjes erin te doen. Die liedjes maken de filmpjes echt veel leuker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 Prachtig filmpje zeer mooi gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steef Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 gruwelijk filmpje, vooral het liedje en met die auto ik zou zegge ga zo door!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 cool filmpje :lol: wat mij betrefd maak je er nog duizend ook goeie muziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 vet gemaakt ga zo door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Hahaha leuk filmpje lekkere domme ackties ook...maar het gebeurd mij ook wel eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.