Kraay Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 ,May 21 2005, 08:38 PM] Ziet er wel mooi uit, maar ik wist niet eens dat een auto door de lucht kon vliegen.. Bug of cheat? dat is een cheat kijk anders maar op de cheatpagina van gtagames.nl daar staat ie wel bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 weet niet zeker maar dat was volgens mij een ARmax cheat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 ook zonder ARmax kan je auto vliegen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 zaalig filmke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAMAESTRO Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) lollig filmpje, meer van zulk soort maken!! euh.. ik ben miss wel nieuw hier! maar ik weet wel dat jullie altijd zeuren dat een topic niet nodig is! en nu maak je een topic om een filmpje te laten zien, je kan em ook gewoon bij die ene topic van filmpjes neerzetten. anders wel vet filmpje sorry voor de dubbelpost, ben nieuw hier. en dagt dat er al wat opgezet was Bewerkt: 21 juni 2005 door GTAMAESTRO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 dubbelpost... maar dat filmpje had ik 23 maart ge-upload...aangezien er weinig topics in dit subforum stonden, kon het niet echt kwaad. bovendien hadden niet veel mensen een tv-kaart, dus waren er ook weinig filmpjes. Nu met de PC versie, kan iedereen een filmpje maken. Dan zou het wel te gek worden als iedereen een apart topic daarvoor zou aanmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Gweldig Filmpje! Mooi gemaakt ik w8 op de volgende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 whahaha leuk filmpje !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartje_14 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Hahaha leuk filmpje lekkere domme ackties ook...maar het gebeurd mij ook wel eens Hoe Ken Je Die Filmpjes Zien??? Want Als Ik Naar Die Pagina Ga Dan Weet Ik Het Niet Meer?? :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Hahaha leuk filmpje lekkere domme ackties ook...maar het gebeurd mij ook wel eens Hoe Ken Je Die Filmpjes Zien??? Want Als Ik Naar Die Pagina Ga Dan Weet Ik Het Niet Meer?? :huh: :huh: Kijk aan het begin van dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 download nu het nog kan http://rapidshare.de/files/975014/Stuntel_...l_film.wmv.html leuk filmje thnx he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanplandas Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 hij is wel funny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.