Sprunk Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Nee hoor, dat is niet moeilijk. Maar een PC is gewoon beter. Het is je eigen keus om een notebook te kopen Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Kijk even wat uitleg of ik een desktop of laptop neem..... Ik heb al een desktop!!!!!(die ik up-to-date hou!) Nu wil ik een laptop. Ook voor school...ICT namelijk. Ik mag dan mijn laptop meenemen en mag dan op internet. Snap je? Dan kan ik ook afentoe eens gamen als we een vrij moment hebben. Maar ook een laptop voor vakantie en stuff je begrijpt het wel. En ik heb van mijn moeder gehoord dat als ik voor 700/800 euro spaart zij nog 200/300 euro bijlegt. Dus het mag er 1tje van 1000 zijn. Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Als je toch €1000 wil geven aan een laptop zou ik voor deze gaan. Je hebt dan een GeForce 9600 512MB, Core 2 Duo (2.0 ghz), 320GB HDD en 4GB geheugen. En hier kun je zeker GTA IV mee spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.