Jump to content

pc met stem bedienen.

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik ben op zoek naar een progamatje waarmee ik mijn computer met de stem en microfoon kan bedienen. het gaat vooral om windows media player zodat ik als ik next! zeg dat dan naar het volgende nummer ga :'D

nu heb ik al WEL ge googlet maar ik krijg alleen maar van die katse kut progamatjes en dat wil ik dus niet ^^' ik zou graag een makkelijk duidelijk mooi programma willen en het hoeft niet super uitgebreid te zijn als ik maar windows mediaplayer kan bedienen.

als jullie zoon programma weten dan zou ik hem graag willen hebben :D

tnx en grz martijn

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer Dragon NaturallySpeaking.

Je moet er wel voor betalen.

Ik heb hier versie 9 liggen, ik heb hem nog niet op deze computer geprobeerd, maar op mijn oude werkt hij wel, alleen niet zo snel. Maar dat was ook een Pentium III xD.

Voorbeeldfilmpje:

.

Je kunt het programma laten wennen aan je stem, dus je hoeft niet Vlaams te praten. :puh:

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Geplaatst:

klink elkgeval wel leuk zo als hij dat secht tYpen xD.

als het progama echt so goed werkt als die funny guy beweerd dan siet dat er wel top uit.

ga gelijk even kijken of daar een trail van is :)

bedankt flitsende kikker.

Heb je Windows Vista of iets anders? In Windows Vista kun je in het Configuratiescherm een icoontje vinden onder de titel 'Spraakherkenning'. Ik weet niet precies wat je hier mee kan, ik heb er zelf nog nooit mee geexperimenteerd (heb pas sinds zaterdag Vista, dus tja..) Ik weet niet wat je er allemaal mee kan aanroepen, maar wie weet. Kijk anders eens hier.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Heb je Windows Vista of iets anders? In Windows Vista kun je in het Configuratiescherm een icoontje vinden onder de titel 'Spraakherkenning'. Ik weet niet precies wat je hier mee kan, ik heb er zelf nog nooit mee geexperimenteerd (heb pas sinds zaterdag Vista, dus tja..) Ik weet niet wat je er allemaal mee kan aanroepen, maar wie weet. Kijk anders eens hier.

ik heb helaas XP SP2

Dat is alleen voor een Engelse Vista versie. Of je moet Vista Ultimate hebben en de Engelse taal gedownload, of deze functie is nutteloos in de Nederlandse versie.

BTW Dat programma ziet er zeker goed uit! Ga ik ook een proberen! :)

EDIT: Werkt alleen onder Windows 2000/Server 2003/XP :(

Bewerkt: door Dvt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...