Masturmind Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Een vriend van me was op youtube aan't rontdwalen en vond dit: Wat denk jij, een egt GuitarHero verslaaft kind? Of trucage? Ik zelf geloof het wel, maar het is wel héél maf! Wat denk jij? Mvg, M² Reageren
GTA freakje Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ik denk trucage. Het is wel heel erg raar dat hij alles goed heeft. (dit is tijdens informatica op school gepost en mijn klasgenoot had respect daarvoor.) Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 In dit geval is het trucage. Hoe kan hij namenlijk bijde handen voor de Frets gebruiken? Hij kan de noten namenlijk niet raken als hij de Pick button niet gebruikt. Ik weet niet hoe dat in GH zit maar in FoF kan dat in ieder geval niet. Er zijn inderdaat ook trainers voor. En als je het dan faket, doe het dan goed. Zoals deze. Probeer dit niet thuis. Ik heb het geprobeerd als ervaren FoF speler die Lamb of God-Laid to the rest op 97% op Amazing heb gespeelt, en ik kreeg er zere handen en een slechte score van: Reageren
Ferre Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Bij Dragonforce hoef je op het begin de pick button niet te gebruiken. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Niet fake zeg ik je Dat jongetje doet mee aan competitie's en wint ze ook En op gegeven moment zie je dat het lichtje brand op de gitaar dus hij speelt wel degelijk Gratzz GTAFreak007 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Hij doet inderdaad mee aan competities. Ik zelf zou het nooit kunnen, maar zoals je het ziet deze jongen kan het wel. Hij heeft dan ook wel erg veel geoefend. Dagelijks uren lang erachter gezeten. Natuurlijk maakt hij soms ook wel eens foutjes. Hij kan dit 100 keer doen, maar 7 keer ertussen heeft die zeker en vast ook wel eens een fout. Misschien is het voor sommige wel levensloos, maar ik vind het wel knap dat zo'n kind dit kan. Ik zou het hem nooit kunnen nadoen. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 ik speel zelf soms ook wel es bij me vriendin ik bak er echt niks van maar me vriendin daarin tegen wel maarja die speelt ook echt gitaar en speelt Guitar Hero ook veel maar ja.. ik zat ook even met twijfel te kijken van.... kan dit waar zijn ...maar het zou er niet in zitten als het niet mogelijk zou zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.