Mathiz Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 (bewerkt) Wat een domme vraag zeg... ik denk dat je zelf 't antwoord al weet!Want er is geen verschil dat ik weet. En is die vraag gesteld om weer een 'off - topic' bericht er bij te hebben? Of om meer posts te krijgen? Nu weer on - topic... :rolleyes: Groet, Koos Oudshoorn nou dan moet je zelf ook geen nutteloos bericht typen he verscil is de grote nde kleur Bewerkt: 25 maart 2005 door Mathiz Reageren
P-Jamma Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Ze zijn er allebei voor om de Vrouwelijke Aardmensen onder ons te... ehm.. Verwennen Reageren
Cool Hand Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 (bewerkt) Wat een domme vraag zeg... ik denk dat je zelf 't antwoord al weet! Want er is geen verschil dat ik weet. En is die vraag gesteld om weer een 'off - topic' bericht er bij te hebben? Of om meer posts te krijgen? Nu weer on - topic... :rolleyes: Groet, Koos Oudshoorn nou dan moet je zelf ook geen nutteloos bericht typen he verscil is de grote nde kleur Lol, off - topic. Nu doe je 't zelf ook! maar ja, ik snap niet dat je er uberhaupt op in gaat. Want 't bericht was niet voor jou bedoeld... maar ja, ik ga niet in discussie! on - topic... Ik vond een dildo in een dorp met een police depertment. (naam van het dorp ben ik even kwijt, maar 't dorp is in iedergeval in de staat van Los Santos. Groeten, Koos Oudshoorn Bewerkt: 25 maart 2005 door Cool Hand Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 (bewerkt) Cool Hand Geplaatst op Mar 25 2005, 09:31 AM Wat een domme vraag zeg... ik denk dat je zelf 't antwoord al weet! Want er is geen verschil dat ik weet. En is die vraag gesteld om weer een 'off - topic' bericht er bij te hebben? Of om meer posts te krijgen? Nu weer on - topic... Groet, Koos Oudshoorn hoe bedoel je om meer posten te krijgen iedereen heeft het over een dildo en sommige over een viberator misschien is de viberator sterker en over offtopic moet jij zeggen jij zit alleen maar op andere commentaar te geven ik heb bijna geen een informatief berichtje van jou gezien <_< PS: laat het afkraken van leden maar aan mod's over als je snapt wat ik bedoel <_< Bewerkt: 25 maart 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren
The GTA-Lover Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ik vind het wel origineel van Roc* dat ze er zo'n dingen insteken Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) waarom dan geen s*x poppe ofzo Bewerkt: 26 maart 2005 door Royce Da 5'9'' Reageren
Froop Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 wat heb je aan een s*x pop? Met een dildo kan je tenminste nog poppetjes doodslaan :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.