Slasher Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Na het verwijderen en herinstalleren van SA werkt de backup van mijn savegame niet meer. Het brengt met telkens naar de eerste Grove Street misssie ipv de Dessert missies waar het spel voor het laatst was gesaved. Mis ik een bepaald bestand of moet ik SA nu overnieuw beginnen? Bewerkt: 31 augustus 2008 door Slasher Reageren
.Timothy Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Je hebt gewoon een verkeerde versie..kan je zo aanpassen; niets aan het handje dus! Je hebt aan de gevolgen (het begin van het spel) een V2 spel en speel je een V1 savegame af. Download de V1 Files en pak ze uit met WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand en kies 'Uitpakken in ...'. Open de zojuist verschenen map en kopieer de bestanden. Ga naar je GTA San Andreas-map en open de map 'data' en vervolgens 'script'. Plak de bestandjes daar en kies 'Ja (op alles)' als er om vervanging wordt gevraagd. Wil je weer terug naar V2, download dan deze files en volg de stappen hierboven. @ hieronder: 't zal weer 's niet zo wezen Bewerkt: 31 augustus 2008 door VWO-er Reageren
Slasher Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Je hebt gewoon een verkeerde versie..kan je zo aanpassen; niets aan het handje dus! Je hebt aan de gevolgen (het begin van het spel) een V2 spel en speel je een V1 savegame af. Download de V1 Files en pak ze uit met WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand en kies 'Uitpakken in ...'. Open de zojuist verschenen map en kopieer de bestanden. Ga naar je GTA San Andreas-map en open de map 'data' en vervolgens 'script'. Plak de bestandjes daar en kies 'Ja (op alles)' als er om vervanging wordt gevraagd. Wil je weer terug naar V2, download dan deze files en volg de stappen hierboven. Dank voor de reactie. De V1 Files link brengt me naar Google, is er eventueel een andere site waar ik dit bestand kan downloaden? Edit: Heb zelf een link gevonden. Ga je advies nu opvolgen. Ok, het is gelukt. Dank voor je hulp! Bewerkt: 31 augustus 2008 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.