Jump to content

GTA SA 1 en 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

1e versie is de gewone, versie 2 is met patch, die een paar bug's weghaalt... ^_^

Lees anders even dit topic: >klik<

Bewerkt: door Masturmind
Geplaatst: (bewerkt)

In GTA San Andreas Versie 1, is een grote fout ontdekt door PatrickW, waardoor Rockstar Games een flinke boete moest betalen. Namelijk de 'Hot Coffee Mod'. Dit is een functie die je door het scripten kunt activeren. De Hot Coffee Mod, laat mogelijke 'seks' optie's toe wat dus streng verboden is in een spel. Daarom heeft Rockstar Games deze fout eruit gehaald en daarom heet dat nu Versie 2. De mensen die Versie 1 hebben daar zit deze fout nog in. Deze mensen kunnen terug gaan naar de winkel, en krijgen dan hun geld terug. Dus in Versie 1, zit deze fout nog. En in Versie 2 is het eruit gehaald. Meer informatie over de Hot Coffee Mod Verder zijn er in Versie 1 nog bepaalde bugs verwijderd. Én met Versie 1, kun je volledig modden en met Versie 2 kun je dat niet.

Verbeter me als ik het verkeerd heb uitgelegt. ^_^

Bewerkt: door DSgregor
Geplaatst:
In GTA San Andreas Versie 1, is een grote fout ontdekt door PatrickW, waardoor Rockstar Games een flinke boete moest betalen. Namelijk de 'Hot Coffee Mod'. Dit is een functie die je door het scripten kunt activeren. De Hot Coffee Mod, laat mogelijke 'seks' optie's toe wat dus streng verboden is in een spel. Daarom heeft Rockstar Games deze fout eruit gehaald en daarom heet dat nu Versie 2.

Wat overdreven uitgelegd... Het was volgens mij geen fout van Rockstar, ze hebben het volgens mij gewoon moedwillig gedaan. Rockstar is een ster in het omzetten van negatieve publiciteit naar positieve publiciteit: de boete valt in het niets met het aantal exemplaren dat meer over de toonbank ging door deze actie.

Versie 1 kan je modden, versie 2 niet. Modden kan je makkelijk weer wel door de patch, ookwel downgrader genoemd, te installeren, wanneer je versie 2 hebt. Versie 2 heeft bepaalde dingen, die versie 1 niet heeft, zoals dat er bepaalde bugs en glitches eruit zijn gehaald. Zie dit topic voor een overzicht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...