JordiW Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hallo. Ik heb een probleem met SA:MP Mijn broertje heeft een hackt gedownload ''S0beit'' ( Ik Raad je niet aan om het te downloaden het zorg voor virussen en andere shit ) En nu kan ik niet meer op SA:MP Omdat ik het probeerde te verwijderen. Nu krijg ik de heletijd een foutmelding Dit staat er :'' Looks like you've not edited the .ini file like you were told to! Before you can use M0d_s0beit you have to set ''I_have_edited_the_ini_file'' to\ true. Kan iemand me helpen? Om dit zo snel mogelijk te laten verwijderen, want ik speel het heel graag. Met vriendelijke groeten, Jordi. Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Je moet het een bestand openen met kladblok en dan bij ''I_have_edited_the_ini_file'' moet je het veranderen naar /true, in plaats van /false. Ik ben hier overigens niet helemaal zeker van, ik heb de mod namelijk niet. Reageren
Azer Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Verwijder gewoon alle bestanden die niet thuishoren in de folder van GTA:SA, uiteraard lastig om te weten dus kies voor de makkelijkste manier en installeer GTA:SA gewoon even opnieuw. Reageren
JordiW Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Oke Bedankt, maar wat moet ik dan doen als ik dat krijg. Moet ik dan /true in vullen en dan opslaan? Reageren
Ymosky Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Volgens mij niet, zo te zien moet je om Sobeit te kunnen gebruiken die ini-file aanpassen. Als je Sobeit verwijderd en/of GTA opnieuw installeert is dat dus niet nodig. Reageren
JeGe Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Je zegt het zelf al.. de .ini moet je veranderen. Dus als je die weggooit en de d3d9.dll (denk ik dat die dat is) moet het weer kunnen werken. (700ste post w00t^^) Bewerkt: 3 september 2008 door JeGe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.