GTAFreak007 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hey, ik heb vandaag Sims 2 geinstalleerd maar kan em niet spelen :s ik kon hem vroeger altijd spelen maar nu ik klik Sims 2.exe er komt dat wit met in het midden Sims 2 gaat direct weg en er gebeurt nix kan iemand helpen ??? Gratzz GTAFreak007 Reageren
Masturmind Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Probeer eens opnieuw te installeren, of als je de CD versie hebt (er is een DVD versie en een CD versie) in het andere CD station te doen. Hoe stom het ook klinkt dat hielp bij mij. Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Heb je de CD al op krasjes bekeken? Zo zou het best kunnen zijn, dat je CD in die tijd wat krasjes heeft opgelopen of vuil (denk aan vingerafdrukken ect.) Dit heb ik met sommige games ook die ik al lange tijd heb. Als dat het geval is kan je proberen deze met een zacht schone doek schoon te maken. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Lees je eigenlijk wel ? Als ik hem kan installeren zit ie in goede ... Ik ga even proberen met een No-Dvd eens zien of het dan werkt Gratzz GTAFreak007 Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Lees je eigenlijk wel ?Als ik hem kan installeren zit ie in goede ... Ja, anders zou ik niet reageren natuurlijk... Ik geef gewoon dit aan omdat ik ervaring heb met o.a. Gta San Andreas, die kan ik ook prima installeren maar heb regelmatig dat hij ook niet wil opstarten. Dit komt puur omdat er teveel krasjes op zitten. Zo pakt mij dvd-drive hem de ene keer wel en de andere keer kan hij hem blijkbaar niet goed lezen. Het ligt er maar net aan welk gedeelte er beschadigd is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.