Gijsso Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 De laatste tijd als ik om m'n PS3 speel, dan begint ie heel hard te blazen. Ik wil niet dat ie kapot gaat dus ik zoek een goede koeler voor m'n PS3. Op bol.com staan er 2 en ze zeggen dat ze allebij niet passen en dat ze niet eens echt goed sluiten. En is het ook echt nodig of moet ik de PS3 10 minuutjes laten rusten en dat ik dan weer verder kan? GTAG p.s. Ik heb de 40 GB versie. Ik weet niet of die anders is aan de buitenkant. Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Heb jij je PS3 ooit verplaatst naar een meer besloten plek? Het is zaak om bij consoles, computers etc. ze zo min mogelijk in een kleine, gesloten ruimte te plaatsen als een kast o.i.d. De warme lucht die uit de console komt blijft dan daar hangen en daardoor wordt het spul een stuk warmer als normaal. In feite is het natuurlijk niet verkeerd als de PS3 wat meer gaat koelen, maar als dat eerst niet was, is dat wel raar. Bewerkt: 31 augustus 2008 door Galiorix Reageren
Swiggers Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Het lijkt me echt niet nodig om een speciale Koeler er voor te kopen. Dit moet je alleen kopen als je een X-Doos hebt. Ookal begint je PS3 hard te blazen, blijf gewoon verder spelen er gebeurt echt niets hoor. Althans, ik heb nog nooit klachten gehoord over verhitting bij een Playstation 3. Wat misschien ook wel eens zou helpen, is de Playstation 3 Fan Test. Hierbij houd je je vinger op de 'eject' knop en vervolgens zet je je On/Off schakelaar aan de achterkant op 'On'. Nu gaan alle ventilatoren aan. Zo blaast je PS3 al het stof uit je Fan. Het is nog niet zeker of dit ook veilig is, dus doe het op eigen risico. Ik ben niet aansprakelijk voor mogelijke defecten als je dat hebt gedaan. Reageren
Gijsso Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Oke, vandaag heb ik 'm verplaatst van een ijskoude vloer naar een houten toen ging hij voor het eerst echt blazen, maar vandaag is het ook wel zowat de heetste dag van het jaar. En ik heb de Fantest al gedaan en er kwam niks uit. Maar gelukkig gebeurd er niks met je PS3 als hij gaat blazen. Nog een kleine tip. Zet 'm 5-10 minuten uit en dan kun je er weer 2 uur tegenaan voordat hij echt hard gaat blazen. Dit topic kan op slot. Ik heb genoeg info. Bewerkt: 31 augustus 2008 door GTAGijsso Reageren
IV trailer Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Misschien ook wel interresant om te weten: Veel mensen zeggen dat ze na de fantest te hebben gedaan veel meer/harder de ventilator horen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.