billyboon Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Als je in SF Kathie Zahn hebt ontmoet.... kan je naar haar huis gaan en haar daten.. enz enz... Mar nudat ik haar een stuk of 4 keer gedate heb.. Komt ze niet meer tevoorschijn! Ik heb al uren voor haar huis gestaan, opgeblazen, in de fik gezet maar ze komt er maar nie uit! Is ze bang? ongesteld? of ben ik te lelijk? Weet iemand iets meer hierover of dezelfde problemen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 dan is ze gewoon niet thuis en moet je later terug komen voor meer info kijk in de walktrough Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2005 dan is ze gewoon niet thuis en moet je later terug komen voor meer info kijk in de walktrough Dan doe ik er een gratis slotje bij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts