Sebas R. Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Kan iemand me helpen met die mod installer. ik weet hoe het moet maar als ik klaar ben dan staat ie niet in het spel! Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Welkom in ieder geval! Ow je bent er al een tijdje, welkom in het FORUM dan -Bedoel je sami? -En heb je v1.0? -Wat gebeurt er in het spel? Is hij dan niet meer te vinden of staat de oude versie er gewoon nog? Een carspawner zou ook wel handig zijn om je mods te bekijken, maar laat maar weten als je er eentje wil.<br> Bewerkt: 31 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Sebas R. Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Welkom in ieder geval! -Bedoel je sami? -En heb je v1.0? -Wat gebeurt er in het spel? Is hij dan niet meer te vinden of staat de oude versie er gewoon nog? Een carspawner zou ook wel handig zijn om je mods te bekijken, maar laat maar weten als je er eentje wil.<br> ja dankje;) -ja sami -V1.1 -oude versie staat er nog op! Bewerkt: 31 augustus 2008 door Sebas R. Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Ik zal toch v1.0 gebruiken. Dat is volgens mij toch wat betroubaarder in modden. Heb je een link van v1? anders stuur ik er zo wel een. Ik heb ook en tijdje gehad dat de oude versie gewoon terug kwam. Nu moet ik je even vragen of je xp of vista hebt? PS: het ligt niet aan sami. Of je het nou met imgtool of met sami installeert maakt niks uit. Bewerkt: 31 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Sebas R. Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb geen link van v1 en ik heb vista Bewerkt: 31 augustus 2008 door Sebas R. Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Je kan het handmatig doen of door en programma. Ik raad de handmatige aan, aangezien je dan nog veel meer soorten mods kan installeren. Progje: LINKIE! Handmatig: LINKIE! Wachtwoord: CVehicle Klopt dat er een c voor staat en dat er 2 hoofdletters zijn. Je zal ze allebei moeten uitpakken met winrar/alzip/winzip enz. kies maar iets Bij vista moet je er ook voor zorgen dat hij niks meer blokkeert. Ben je de admin op je pc, ga dan naar configuratiescherm. Dan naar gebruikersaccounts. Kies dan voor de optie Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen. Schakel het uit, tenzij je geen virusscanner hebt. Dat is veiliger. zo moet het goed zijn. EDIT: Bij de handmatige versie spul geval moet je het exe bestandje hernoemen naar: gta_sa.exe en dan vervangen door de oude in de sa map. Maak wel een backup daarvan voor de zekerheid. Bewerkt: 1 september 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Sebas R. Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 eey, mijn san andreas is al van versie 1 maar sami is van versie 1.1 kweet niet als dat goed is Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 jawel dat klopt, maar probeer nou gewoon met img tool te installeren dat bespaart je een hoop bugs en met img tool is het niet eens zoveel langzamer. Reageren
Sebas R. Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 jawel dat klopt, maar probeer nou gewoon met img tool te installeren dat bespaart je een hoop bugs en met img tool is het niet eens zoveel langzamer. Ik heb img tool gebruikt maar hij doet het nog steeds niet. de autos blijven gewoon in het spel hoe kan dat? Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 als je ze hebt geplaatst moet je het archief 'rebuilden' dit zorgt ervoor dat hij opslaat. click op commands en dan rebuild archive. Reageren
Sebas R. Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 als je ze hebt geplaatst moet je het archief 'rebuilden' dit zorgt ervoor dat hij opslaat. click op commands en dan rebuild archive. I know, heb iik gedaan. maar hij doet het dan nog steeds niet Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ja, ik heb het dus ook een tijdje gehad, zoals eerder verteld. Heb je die opties en alles nog ingesteld dat ik vertelde over configuratiescherm? Als dat gewijzigd is blokkert vista je spel niet meer, en het blokken kan ook het modden blokken, naar mijn weten. Toen ik dit had gedaan kon ik alles installeren dat ik maar wilde. Wat je ook kan doen: kopieer je sa map en plaats er eentje naast met een andere naam: Bijvoorbeeld dit: c:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas Modded. Ik sta zelf nog steeds te denken, maar voordat ik accountbeheer had gedaan werkte dit gewoon, en hoe, vraag me dat niet! Misschien werkt het ook bij jouw... Reageren
Sebas R. Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Ja, ik heb het dus ook een tijdje gehad, zoals eerder verteld. Heb je die opties en alles nog ingesteld dat ik vertelde over configuratiescherm? Als dat gewijzigd is blokkert vista je spel niet meer, en het blokken kan ook het modden blokken, naar mijn weten. Toen ik dit had gedaan kon ik alles installeren dat ik maar wilde. Wat je ook kan doen: kopieer je sa map en plaats er eentje naast met een andere naam: Bijvoorbeeld dit: c:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas Modded. Ik sta zelf nog steeds te denken, maar voordat ik accountbeheer had gedaan werkte dit gewoon, en hoe, vraag me dat niet! Misschien werkt het ook bij jouw... hoe ging dat met configuratiescherm?? zou je het even presies kunnen uitleggen ok! Bewerkt: 2 september 2008 door Sebas R. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.