Jump to content

weet iemand hoe je een mode krijgt waar je auto's mee kan vervoeren bijv. een cargobob waar je een auto in kan doen

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand hoe je een mode krijgt waar je auto's mee kan vervoeren bijv. een cargobob waar je een auto in kan doen. want in de cargobob gaat hij niet en in de andromada kan geen auto dus>. weet iemand die mod

>>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar Modding help.<<<

voor san andreas

Geplaatst:

Eigenlijk hoort je vraag hier niet thuis, in principe had je hem in het SA general subforum moeten plaatsen ;) .

Maar om op je vraag te antwoorden.

Je kent die ene missie toch wel waarbij je met een helikopter met een magneet een auto moet optillen?

Wel, hier is een mod waarbij elke helikopter zo'n magneet krijgt, en waarbij je dus auto's mee kan optillen en vervoeren.

Geplaatst:
Eigenlijk hoort je vraag hier niet thuis, in principe had je hem in het SA general subforum moeten plaatsen ;) .

Maar om op je vraag te antwoorden.

Je kent die ene missie toch wel waarbij je met een helikopter met een magneet een auto moet optillen?

Wel, hier is een mod waarbij elke helikopter zo'n magneet krijgt, en waarbij je dus auto's mee kan optillen en vervoeren.

heel aardig van jou om mij te helpen maar ik krijg hem niet geinstaleerd (met sami mode installer)

mischie weet jij hoe ik hem dan instaleer. plz. reageer terug.

Geplaatst:

Sorry, eigenlijk bedoelde ik deze mode, die gebruik ikzelf ook :Y .

Als je de mod hebt gedownload, moet je hem uitpakken met winrar. Als je dat hebt gedaan, krijg je een bestandje genaams main.scm .

Kopieer dat bestandje in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. In die map staat al een bestand genaamd main.scm. Vergeet dat bestand niet te back-uppen!, zodat je altijd dat bestand nog hebt indien de mod niet werkt ;) .

Start nu san andreas op en kies new-game, want je moet wel een nieuw spel starten.

Geplaatst:
Sorry, eigenlijk bedoelde ik deze mode, die gebruik ikzelf ook :Y .

Als je de mod hebt gedownload, moet je hem uitpakken met winrar. Als je dat hebt gedaan, krijg je een bestandje genaams main.scm .

Kopieer dat bestandje in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. In die map staat al een bestand genaamd main.scm. Vergeet dat bestand niet te back-uppen!, zodat je altijd dat bestand nog hebt indien de mod niet werkt ;) .

Start nu san andreas op en kies new-game, want je moet wel een nieuw spel starten.

bedankt hij doet het maaar ik heb noobmode geinstaleerd maar mu doet noobmode het niet meer kan ik nu die game weerladen en dan meteen ook die helicopter mod??? reageer effe terug ps wil je vrienden worden???

Geplaatst:

Dat zou ik zelf eerlijkgezegd niet weten. Ik denk het niet omdat beide mods een gemodificeerde main.scm gebruiken.

Het kan wel zijn dat als je de n00bmode opnieuw installeert, beide mods werken. Dat moet je zelf eens uittesten want dat zou ik zo niet kunnen zeggen.

Geplaatst:
Dat zou ik zelf eerlijkgezegd niet weten. Ik denk het niet omdat beide mods een gemodificeerde main.scm gebruiken.

Het kan wel zijn dat als je de n00bmode opnieuw installeert, beide mods werken. Dat moet je zelf eens uittesten want dat zou ik zo niet kunnen zeggen.

ik zal het proberen maar trouwens weet jij een mod waar je meteen naar een missie kan want ik ben nu (opdepc) bij de missie home-invasien met dat inbreken en ik zou graag niet alles weer helemaal moete doen,,, weet jij zonn mod??? dat ik naar san-veruntas kan ?????/ bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...