Jump to content

Dingen om te doen


Koen729

Recommended Posts

Hoi

Ik heb het spel nu al een tijdje, storyline uitgespeeld, bijna de 100% (moet die duiven en de stunts nog, maar daar heb ik dus geen zin in :duh: )

Weet iemand nog iets te doen? Gewoon van die kleine dingen (een goede plaats om op wat agenten te schieten ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een goed dak zoekt waar je makkelijk mensen kunt moorden, kijk dan ff >>=-HIER-=<< Je kunt er makkelijk op landen, het is niet al te hoog (anders zo moeilijk te snipen), het ligt aan een grote weg en politie kan er niet opkomen (als ze geen heli gebruiken). Anders adviseer ik je om Deathmatch te gaan doen. Alleen maar knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Easter Eggs bekijken en alle crackhouses en andere huizen waar je in kan eens bekijken en de politie daarin lokken.

Daarnaast natuurlijk de MultiPlayer mode, want dat is gewoon één van de beste dingen van GTA IV!

Wat bedoel je met crackhouses?

Link to comment
Delen op andere websites

Dingen om te doen :duh:

Als je dat wilt weten dan kan je beter je topic naam veranderen in: "Wat vinden jullie het leukst om te doen??" en daar hebben we er al een aantal van.

Als je echter wilt weten wat JIJ het leukt vindt om te doen met GTA IV heb ik 3 tips voor je:

Tip Nr: 1 (On-line)

Meld je aan bij zoveel mogelijk verschillende events on-line hier op de forum georganiseerd.

Voordelen hiervan:

- Je komt in aanraking met veel verschillende dingen om te doen met GTA IV en zo zie je voor jezelf wat je echt leuk vind en wat dus niet. (Dit is namelijk een kwestie van persoonlijke smaak)

- De meetings en events hier op dit forum georganiseerd worden hebben 1 Member meer die het event bezoekt... Meer zielen, meer vreugd. :Y

TIP Nr: 2 (On-line / Off-line)

Stop met van te voren nadenken over wat je wel leuk vindt en wat niet... Geef je duimen eens gewoon de controle over je Controller en zie waar je onderbewustzijn Niko heen voert in de wondere wereld van GTA IV.... Dit is duidelijk iets waar je veel plezier in zult hebben. :D

TIP Nr: 3 (On-line)

Probeer elke multiplay gametype minimaal per gametype een week uit en dan zal je al snel zien dat de ene gametype je binnen 2 keer al te vaak heb gespeeld.

sommige vind je nog wel leuk om te doen na een week maar kan je ook makkelijk niet meer doen...

En sommige hebben na een week nog steeds je voorkeur en selecteer je eigenlijk meteen in het rijtje van verschillende gametypes... En die moet je zeker gaan blijven doen ;)

Hoop dat je hier iets mee kan...

En op de vraag wat ik dan zo leuk vind om te doen ??

Er is niet 1 specifiek ding die ik leuker vind dan een andere... Dus die vraag kan je het beste aan mijn onderbewustzijn vragen of mij een tijdje volgen on-line... Dan zal je erachter komen wat ik echt leuk vind en wat niet.... Maar of jij die dingen net zo leuk zal vinden als ik ze vindt :bonk: Dat kan ik je niet zeggen :tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt, maar ik zoek meer gewoon een plaats waar je veel kan killen of iets anders ofzo. En watzijn nou die crackhouses?

Als ik goed dacht huizen die vol met zwervers zaten, iig de filmpje van Dieko zijn zwervers te zien.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt, maar ik zoek meer gewoon een plaats waar je veel kan killen of iets anders ofzo. En watzijn nou die crackhouses?

Als ik goed dacht huizen die vol met zwervers zaten, iig de filmpje van Dieko zijn zwervers te zien.

Dieko? Maar waar kan ik zon huis vinden dan? Dan neem ik mn mes mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt, maar ik zoek meer gewoon een plaats waar je veel kan killen of iets anders ofzo. En watzijn nou die crackhouses?

Als ik goed dacht huizen die vol met zwervers zaten, iig de filmpje van Dieko zijn zwervers te zien.

Dieko? Maar waar kan ik zon huis vinden dan? Dan neem ik mn mes mee.

Ik reageer nogal laat maar in het geval dat je nog wou weten waar je een Crackhouse kan vinden, en wie Dieko is raad ik je aan om hier eens te kijken. Dit heeft Dieko gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

ergens is er zo een klif met een kapotte vangrail. en daar lopen altijd heel veel mensen, en onder aan die klif is er een snelweg waar allemaal auto's rijden. wat ik dan doe is met een auto zachtjes tegen de mensen aantikken zodat ze helemaal naar beneden stuiteren en dan op de snelweg terechtkomen waar ze dan door de auto's worden geschept. hier heb je echt urenlang plezier mee, want dankzij euphoria is elke val anders. en soms is het vet geinig want dan hebben mensen die val overleeft en dan willen ze naar de zijkant lopen. en dan worden ze geschept en zijn ze morsdood.

Link to comment
Delen op andere websites

ergens is er zo een klif met een kapotte vangrail. en daar lopen altijd heel veel mensen, en onder aan die klif is er een snelweg waar allemaal auto's rijden. wat ik dan doe is met een auto zachtjes tegen de mensen aantikken zodat ze helemaal naar beneden stuiteren en dan op de snelweg terechtkomen waar ze dan door de auto's worden geschept. hier heb je echt urenlang plezier mee, want dankzij euphoria is elke val anders. en soms is het vet geinig want dan hebben mensen die val overleeft en dan willen ze naar de zijkant lopen. en dan worden ze geschept en zijn ze morsdood.

Waar is dat ?

Link to comment
Delen op andere websites

ergens is er zo een klif met een kapotte vangrail. en daar lopen altijd heel veel mensen, en onder aan die klif is er een snelweg waar allemaal auto's rijden. wat ik dan doe is met een auto zachtjes tegen de mensen aantikken zodat ze helemaal naar beneden stuiteren en dan op de snelweg terechtkomen waar ze dan door de auto's worden geschept. hier heb je echt urenlang plezier mee, want dankzij euphoria is elke val anders. en soms is het vet geinig want dan hebben mensen die val overleeft en dan willen ze naar de zijkant lopen. en dan worden ze geschept en zijn ze morsdood.

Waar is dat ?

Dat is waarschijnlijk de doodlopende weg in Bohan, vlakboven de gewone weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...