PowerPats Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 ergens in alderney. volg gewoon de normale snelweg, niet die hoge maar gewoon die op de grond. ergens moet je dan naar een afrit gaan en dan naar boven rijden. naast je is een vangrail die kapot is. en onder je loopt de snelweg. hier kan je al die voetgangers wegduwen. ik zal straks een kijken waar het is. Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2008 ergens in alderney. volg gewoon de normale snelweg, niet die hoge maar gewoon die op de grond. ergens moet je dan naar een afrit gaan en dan naar boven rijden. naast je is een vangrail die kapot is. en onder je loopt de snelweg. hier kan je al die voetgangers wegduwen. ik zal straks een kijken waar het is. Zo niet weten waar dat is.. Reageren
Koen729 Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 ergens in alderney. volg gewoon de normale snelweg, niet die hoge maar gewoon die op de grond. ergens moet je dan naar een afrit gaan en dan naar boven rijden. naast je is een vangrail die kapot is. en onder je loopt de snelweg. hier kan je al die voetgangers wegduwen. ik zal straks een kijken waar het is. Weet je het al? Reageren
Robin B Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 ergens in alderney. volg gewoon de normale snelweg, niet die hoge maar gewoon die op de grond. ergens moet je dan naar een afrit gaan en dan naar boven rijden. naast je is een vangrail die kapot is. en onder je loopt de snelweg. hier kan je al die voetgangers wegduwen. ik zal straks een kijken waar het is. Ok.... Reageren
Kloep Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 ik heb nog wel iets leuks om te doen: Je gaat naar het middelste eiland en dan naar het park in het midden. Je hebt een auto nodig. In dat park heb je een grote vijver met een hekje er omheen. Daar lopen altijd mensen. Je moet vlak langs dat hekje om de vijver heen rijden. Je hoeft niet heel erg hard te rijden ofzo, maar wel met een lekker tempo Als je het goed doet, zullen er regelmatig mensen in het water vallen Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 ergens in alderney. volg gewoon de normale snelweg, niet die hoge maar gewoon die op de grond. ergens moet je dan naar een afrit gaan en dan naar boven rijden. naast je is een vangrail die kapot is. en onder je loopt de snelweg. hier kan je al die voetgangers wegduwen. ik zal straks een kijken waar het is. Ik heb wel zo'n soort plekje gevonden maar dat is een snelweg. Kan je de snapmap ff doen? Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik vind GTA IV heel snel verveelt moet ik zeggen sorry, ik begin gta sa te missen, want je kon gewoon met je gangsters gewoon gezellig een foto maken of gangwars ik mis dat erg.. sorry voor slecht nederlands Reageren
joranluth Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Met een Infernus (auto) tegen een hummer aanrijden. Hij rijd er zo onderdoor XD Ik lag me steeds slap ik het doe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.