psfan Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 zou iemand de volgende dingen willen doen voor mij? Missie(s):Learning to Fly (goud), N.O.E. en Export lijst 1(mag ook wel allemaal hoor) Cheaten: nee Versie:2 Overig:morgen middag klaar zou pervect zijn GTASAsf1.b
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Learning to Fly: Alles goud: vliegbrevet, Rustler, Stuntplane en Hunter. Victim is open. N.O.E.: $15.000 Voor vervoer van SF naar VM heb ik een NRG-500 van de ene garage naar de andere garage gebracht. Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel. Een ander mag de eerste export lijst doen, of anders doe je die zelf; want moeilijk of lastig is het niet. Tenzij je te lui bent en daarvoor is dit subforum niet bedoeld. Bewerkt: 31 augustus 2008 door _KoE_Mzungu
psfan Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Learning to Fly: Alles goud: vliegbrevet, Rustler, Stuntplane en Hunter. Victim is open.N.O.E.: $15.000 Voor vervoer van SF naar VM heb ik een NRG-500 van de ene garage naar de andere garage gebracht. Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel. Een ander mag de eerste export lijst doen, of anders doe je die zelf; want moeilijk of lastig is het niet. Tenzij je te lui bent en daarvoor is dit subforum niet bedoeld. bedankt en soms ben ik een beetje lui maar ook omdat ik dat eri vind omdat ik dan steeds heen en weer moet rijden en ik maak vaak veel schade
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) bedankt en soms ben ik een beetje lui maar ook omdat ik dat eri vind omdat ik dan steeds heen en weer moet rijden en ik maak vaak veel schade Lees dan de tip op de Import/Export pagina met betrekking tot het repareren van voertuigen in je garage(s). Bewerkt: 1 september 2008 door _KoE_Mzungu
Recommended Posts