Jump to content

koffer pc versie


grovemember

Recommended Posts

yu gtagamers

op een screenshot van de pc versie staan niko met de claude suit en een auto aan een pier

met een lijk denk ik in de koffer zou het nu op de pc versie wel mogenlijk zijn om de koffer te openen?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn allemaal van zulke vragen waar we moeilijk op kunnen antwoorden. Het antwoord is altijd nog misschien. Misschien kun je de kofferbak openen in de PC Versie, hoewel me dit sterk lijkt. Ik denk eerder dat er zulke mogelijkheden beschikbaar zijn in de DLC voor de XBOX 360. Dat de PC Versie meer mogelijkheden heeft dan de Console lijkt me niet. Omdat dit in de andere GTA delen ook niet het geval was. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn allemaal van zulke vragen waar we moeilijk op kunnen antwoorden. Het antwoord is altijd nog misschien. Misschien kun je de kofferbak openen in de PC Versie, hoewel me dit sterk lijkt. Ik denk eerder dat er zulke mogelijkheden beschikbaar zijn in de DLC voor de XBOX 360. Dat de PC Versie meer mogelijkheden heeft dan de Console lijkt me niet. Omdat dit in de andere GTA delen ook niet het geval was. :N

Hehe, als GTA IV op de PC makkelijk te modden blijkt, zal het vast wel een mod worden. :Y

En @DLC - Xbox 360: Denk meer aan meer auto's of verbrede storyline. Maarja daar weten we ook nog weinig over (behalve dat het 'groots' wordt)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Als het niet om een Cutscéne gaat is het nog maar de vraag of ze het gaan waarmaken. Er zijn zoveel screens waar die niet werden waargemaakt. Inderdaad zou het niet eerlijk zijn voor de mensen die hem voor de console hebben als de pc versie meer bezit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...