grovemember Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 yu gtagamers op een screenshot van de pc versie staan niko met de claude suit en een auto aan een pier met een lijk denk ik in de koffer zou het nu op de pc versie wel mogenlijk zijn om de koffer te openen? alvast bedankt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Nu je het zegt ja? En welkom op het Forum ! Mischien kan je in de PC versie van IV werkelijk de kofferbak open doen, of niet. Volgens mij kan je de kofferbak alleen in een missie open doen. Maar we zullen wel zien. Reageren
Dvt Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Heb hem ook gezien, die screen. Toen dacht ik ook: "Dit is toch wel heel duidelijk.. Volgens mij zegt dit iets over het openen van de kofferbak." Reageren
Swiggers Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Het zijn allemaal van zulke vragen waar we moeilijk op kunnen antwoorden. Het antwoord is altijd nog misschien. Misschien kun je de kofferbak openen in de PC Versie, hoewel me dit sterk lijkt. Ik denk eerder dat er zulke mogelijkheden beschikbaar zijn in de DLC voor de XBOX 360. Dat de PC Versie meer mogelijkheden heeft dan de Console lijkt me niet. Omdat dit in de andere GTA delen ook niet het geval was. Reageren
Dvt Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Het zijn allemaal van zulke vragen waar we moeilijk op kunnen antwoorden. Het antwoord is altijd nog misschien. Misschien kun je de kofferbak openen in de PC Versie, hoewel me dit sterk lijkt. Ik denk eerder dat er zulke mogelijkheden beschikbaar zijn in de DLC voor de XBOX 360. Dat de PC Versie meer mogelijkheden heeft dan de Console lijkt me niet. Omdat dit in de andere GTA delen ook niet het geval was. Hehe, als GTA IV op de PC makkelijk te modden blijkt, zal het vast wel een mod worden. En @DLC - Xbox 360: Denk meer aan meer auto's of verbrede storyline. Maarja daar weten we ook nog weinig over (behalve dat het 'groots' wordt) Bewerkt: 1 september 2008 door Dvt Reageren
Valto Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik zou het raar vinden als het nu op de pc wel opeens kan. Waarschijnlijk hebben ze gewoon die screenshot gemaakt voor die missie. Reageren
Hackman Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Als het niet om een Cutscéne gaat is het nog maar de vraag of ze het gaan waarmaken. Er zijn zoveel screens waar die niet werden waargemaakt. Inderdaad zou het niet eerlijk zijn voor de mensen die hem voor de console hebben als de pc versie meer bezit. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 als het niet kan word er wel een mod voor gemaakt:P Reageren
FerryN Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Klamp jullie nu niet zo vast aan modden. Voor zelfde geld kan je niet modden en begint iedereen te huilen omdat het niet kan. En als het wel kan, nou, dan kan het, zo simpel is dat. Reageren
denven Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 als het niet kan word er wel een mod voor gemaakt:P zo'n reactie wou ik ook geven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.