GT-Aap Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hallo, ik heb een mod gedowload, waardoor je bij e brug van San Fierro naar Las Venturas $200 tol moet betalen. Dit is een zogenaamde ''cleo (?)'' mod. In de readme staat dit: !!!you need the Sanny Builder program to have this mod!!! Its free and very usefull, google it and you will find it. put the BridgePay.cs file to ((game directory))/cleo/ to have this folder you need to install sanny builder Dus ik heb de ''Sanny Builder gedownload en geinstalleerd. Wat moet ik nu doen? Heeft iemand een handleiding/tutorial of tips? Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 je hebt rechts onderin een knopje waarin cleo staat, deze is waarschijnlijk rood omringt. Druk erop en dan installeert hij, hierna moet je waarschijnlijk nog wat updates downladen die de laatste tijd nodig zijn, vooral de gxt hook is erg belangrijk. Steeds meer cleo mods maken hier gebruik van zodat ze de gxt niet hoeven aan te passen. De updates kun je downloaden op; cleo.sannybuilder.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.