Jump to content

auto's plaatsen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb een vraag.

Hoe plaats je auto's in Mta (muli thef auto)

Je ziet wel eens op een flimpje dat ze bij multieplayer in een gedite auto rijden.

Bijv. een rally auto.

Dat wil ik ook graag doen, maar ik weet niet hoe dat moet.

Kan iemand helpen?

Bewerkt: door thegangsta14
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Hey, ik heb een vraag.

Hoe plaats je auto's in Mta (muli thef auto)

Je ziet wel eens op een flimpje dat ze bij multieplayer in een gedite auto rijden.

Bijv. een rally auto.

Dat wil ik ook graag doen, maar ik weet niet hoe dat moet.

Kan iemand helpen?

Deze topic hoordt hier niet thuis, gap. :7

Geplaatst:

Is het een getunede blauwe auto ofsoiets?

Of is het een auto die niet standaart in gta staat die helemaal is verandert?

• 2 maanden later...
Geplaatst:

sorry dat ik zolang niets liet hore, ik lag in het ziekenhuis.

Nee het is geen standaard auto maar met een programma.

Geplaatst:

sorry dat ik zolang niets liet hore, ik lag in het ziekenhuis.

Nee het is geen standaard auto maar met een programma.

Vervelend dat je in het ziekenhuis lag, wat is je overkomen?

Geen standaard auto maar met een programma... Je bedoelt dat het een mod is, een gemodde auto in SAMP? Dat kan heel gemakkelijk, precies hoe je in singeplayer ook een automod installeert. MAAR alleen jij ziet het, omdat het spel aan de andere doorgeeft "Speler 1 rijd in Elegy". Jij rijd in je mod, jij ziet die mod. Maar de andere zien een gewone auto rijden. Omdat zij niet de mod hebben, zij hebben de gewone Elegy Bijvoorbeeld :cya:

Geplaatst:

Mods zijn over het algemeen niet toegestaan in multiplayermods. De reden hiervoor is dat met deze mods jij of de andere spelers die mods hebben in het voordeel kunnen zijn. Sommige voertuigen hebben een ander collision model of een betere handling, en het zou niet eerlijk zijn als ze daar door groter of sneller zouden zijn dan de anderen.

Geplaatst:
Mods zijn over het algemeen niet toegestaan in multiplayermods. De reden hiervoor is dat met deze mods jij of de andere spelers die mods hebben in het voordeel kunnen zijn. Sommige voertuigen hebben een ander collision model of een betere handling, en het zou niet eerlijk zijn als ze daar door groter of sneller zouden zijn dan de anderen.

is het veranderen van de map dan wel modden/moddellen? (Dit zie je heel vaak op youtube)

Geplaatst:

is het veranderen van de map dan wel modden/moddellen? (Dit zie je heel vaak op youtube)

Dat ligt eraan:

-Je kan in je eigen SAMP server bestaande objecten plaatsen, waar je wil.

-Je kan ook een dff+col veranderen.

De eerste kan en mág wel, de tweede niet, en is ook niet zo handig.

Geplaatst:

Dat ligt eraan:

-Je kan ook een dff+col veranderen.

De eerste kan en mág wel, de tweede niet, en is ook niet zo handig.

Dit zie je heel vaak, dus mijn vraag beandwoord ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...