Puma Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) ######################################################## DummyTank########################################################InfoAuteur: PumaProgramma: SketchupStatus: Work in ProgressVervangt: RhinoHuidig polycount: 74273########################################################Screens######################################################## Meer binnenkort. Laatste update: Bewerkt: 31 augustus 2008 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Puma is weer bezig Ziet er goed uit, alleen bij de rupsbanden kun je misschien wat wielen ofso bij de wals ofiets doen Reageren
FerryN Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik vind hem schattig en dodelijk in één! Hij is zeer leuk. KUTGW! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hoeveelste Mod van jou is dit wel niet van jou? Maar hij is prachtig! Puma is alweer bezig ja. KUTGW! Reageren
Timske Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Dit word nummer 37! Heb ze geteld op zijn site Bewerkt: 31 augustus 2008 door Timske Reageren
Puma Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Ingame! Deze moest ik gewoon posten: Tot nu toe vijf kleuren dus; lichtbruin, knalgroen, 'vies groen', grijs en blauw. Misschien dat er nog een skin o.i.d. overheen gaat, eerst maar eens de handling gaan fixen, en er misschien wat tuning bij doen. Nog genoeg werk te doen dus, geniet nog maar even van de screens ! Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Puma, ik moet zeggen, Hij is UBERVET! Reageren
Timske Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 (bewerkt) Ja ofniet he I like the blue one :$ EDIT: Rollen de rupsbanden? Bewerkt: 2 september 2008 door Timske Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Genial Puma, kan je nu ff de mijne ingame zetten -> Link . Reageren
Timske Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Misschien als je tune able maakt kun je er bijvoorbeeld met een paintjob ofso tekst opzetten ofsoiets Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Of een andere loop... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Of een andere loop... dat lijkt me wel vet ja als je bijvoorbeeld eenn andere loop andere Wielen andere Chasiss Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Erg nice Puma, Je maakt echt hele mooie dingen! Ga zo door! Reageren
Puma Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Terug van weggeweest (als ik überhaupt weg ben geweest ), wat extra's toegevoegd: US-Army logo: Bier (PISSWASSSEEERRR!!!!) (ga Gta:IV spelen als je dat biermerk niet kent, newb) Ferrari logo (mooiste auto's aller tijden): To do: -Handling verbeteren -Tunable maken! -Carcols verbeteren -Weet iemand hoe ik kan zorgen dat je de Rhino wel kan tunen? Ik heb het laatste cijfer in de vehicles.ide al veranderd in een "0" (transfender), en bij elke verdere normale auto werkt dat, maar niet bij de Rhino. Weet iemand hoe dit wel moet? Reageren
Timske Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Whaha die zijn eccht super !!! Ferrari is wat minder, maar die bierflesjes en die U.S. army is echt vet Goed werk EDIT: Ik denk niet dat je de Rhino kan tunen, ik zal even zoeken naar een video ofso of ze dat daar kunnen Bewerkt: 8 september 2008 door Timske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.