.Senne Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 prachtige mod Ö als ie tunable is geworden ga ik 'm zeker downloaden Reageren
ikt Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Auto's van de 'regering' tunen kan niet, zit ergens in de EXE dacht ik. Reageren
Timske Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Of je release er een die niet getuned is, en release er een die wel getuned is Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Auto's van de 'regering' tunen kan niet, zit ergens in de EXE dacht ik. volgens mij in de main.scm. want je kan bijv: wel een politie auto een andere kleur geven, hydraulics toevoegen (met een mod) maar volgens mij in de main.scm Reageren
Mythbuster Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ik weet het wel, zo ongeveer . Je moet in de carmods.dat gaan klooien, ik heb gelezen dat je dan gewoon de Rhino moet toevoegen aan die lijst, met de namen van de dff van de onderdelen die je erop wil kunnen zetten. Als je dan dus een dff in vult die niet normaal in het spel zit, dan moet je (van wat ik zo kan zien en wat ik denk) ook wat gaan veranderen in de shopping.dat(in de data map), én misschien ook wel in veh_mods.ide, die je kan vinden in data/maps/veh_mods. Als je gewoon standaard objecten als een normale spoiler wil toevoegen, is de Rhino met naam van de dff van de spoiler(en wat je verder er nog maar op wil) toevoegen in carmods.dat voldoende, nouja, en het toevoegen van de goeie dummy's in de dff van de rhino zelf, maar dat weet je wel. En ik vind je tank erg vet, die "rubsbanden"(die eigenlijk gewoon wielen zijn met rubsband schakels(of hoe die ook heten ) als band ) zijn goed gelukt! Jammer dat je in SA niet een oneindig aantal wielen kan toevoegen, anders kon je het ook op langere/"echte" tanks toepassen :/ Reageren
Timske Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Met die map Carmods.dat klopt volgens mij ja, staat ook in al die mods die je download in de readme. Reageren
Puma Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Dat heb ik al geprobeerd, maar het werkte niet (laatste digit in vehicles.ide op Rhino-lijn veranderen in een "o" (van Transfender) en carmods.dat lijn toevoegen). Ik ga morgen kijken of ik iets kan fixen d.m.v. de shopping.dat enzo te modden. Edit: Release dan maar, zonder tuning-mogelijkheden (is toch zo vaag, misschien wel hardcoded). DOWNLOAD Voel je vrij te replien ! Bewerkt: 9 september 2008 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Vet plaatje Ik ga hem straks testen Reageren
MFCL Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 mooie tank ik heb m geprobeerd egt supper maar sa gaat er sloom van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.