Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Auto's van de 'regering' tunen kan niet, zit ergens in de EXE dacht ik.

volgens mij in de main.scm. want je kan bijv: wel een politie auto een andere kleur geven, hydraulics toevoegen (met een mod) maar volgens mij in de main.scm :cya:

Geplaatst:

Ik weet het wel, zo ongeveer :7. Je moet in de carmods.dat gaan klooien, ik heb gelezen dat je dan gewoon de Rhino moet toevoegen aan die lijst, met de namen van de dff van de onderdelen die je erop wil kunnen zetten. Als je dan dus een dff in vult die niet normaal in het spel zit, dan moet je (van wat ik zo kan zien en wat ik denk) ook wat gaan veranderen in de shopping.dat(in de data map), én misschien ook wel in veh_mods.ide, die je kan vinden in data/maps/veh_mods.

Als je gewoon standaard objecten als een normale spoiler wil toevoegen, is de Rhino met naam van de dff van de spoiler(en wat je verder er nog maar op wil) toevoegen in carmods.dat voldoende, nouja, en het toevoegen van de goeie dummy's in de dff van de rhino zelf, maar dat weet je wel.

En ik vind je tank erg vet, die "rubsbanden"(die eigenlijk gewoon wielen zijn met rubsband schakels(of hoe die ook heten :puh:) als band :D) zijn goed gelukt! Jammer dat je in SA niet een oneindig aantal wielen kan toevoegen, anders kon je het ook op langere/"echte" tanks toepassen :/

Geplaatst: (bewerkt)

Dat heb ik al geprobeerd, maar het werkte niet (laatste digit in vehicles.ide op Rhino-lijn veranderen in een "o" (van Transfender) en carmods.dat lijn toevoegen). Ik ga morgen kijken of ik iets kan fixen d.m.v. de shopping.dat enzo te modden.

Edit: Release dan maar, zonder tuning-mogelijkheden (is toch zo vaag, misschien wel hardcoded).

dummyprom.jpg

DOWNLOAD

Voel je vrij te replien :D!

Bewerkt: door Puma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...